גבעתיים מתחדשת בטכנולוגיה חדשנית בתחום ניקיון הרחובות ונראות פני העיר.

פיילוט ראשון מסוגו ייערך בגבעתיים: מכשירי ניקיון מיוחדים נכנסו השבוע לשימוש בעיר. מדובר במכשיר אוטומטי, קל לתפעול, ירוק וידידותי לסביבה, בעל יכולת שאיבה ושטיפה עוצמתית.

אם נתקלתם השבוע במכונות ניקיון שנדמה שהגיעו מהמאה הבאה, אז תדעו שמדובר במכשירי שאיבה ושטיפת רחובות שנחתו מאיטליה היישר לגבעתיים. המכשיר פועל בטכנולוגיה ירוקה ואינו מזהם את הסביבה, ופועל באופן אוטומטי באמצעות חיישנים.

המכשור החדשני יאפשר ניקיון יסודי של רחובות ומתחמים ציבוריים, יבטל את הצורך בשימוש בשיטות מסורתיות (מטאטא ופח אשפה) ויעניק לעובדי הניקיון את ההזדמנות ליהנות מעבודה יעילה ונוחה יותר, תוך שהם מפעילים את המכונות באופן אוטומטי וללא מאמץ פיזי.

את המכונות הייחודיות, מביאה לארץ חברת "מטא.טק" והן מבוססות על טכנולוגיה חדשנית שכבר פועלת כיום ברחבי אירופה, אסיה, צפון אמריקה ואוסטרליה.

אמיל ברגינר, בעלים ושותף בחברת מטא.טק, משתף: "זה צעד משמעותי הן טכנולוגית והן אקולוגית, מדובר במוצר חדשני שישפר את איכות החיים שלנו. אני שמח על שיתוף הפעולה עם עיריית גבעתיים ובטוח שהתושבים ייהנו מיעילות הטכנולוגיה החדשה. פריצת דרך ראשונה מסוגה."

כלים
מכשיר לניקוי רחוב
מכשיר לניקוי רחוב