הרבה מאוד אנשים לוקחים את השימוש בברזים כמובן מאליו, בין אם מדובר על ברזים לאמבטיה ובין אם מדובר על ברזים למטבח. אולם, חשוב לציין כי בחירת הברז הנכון תוכל לאפשר לנו ליהנות משימוש נוח ויעיל פי כמה, בייחוד בעת בה אנו מדברים על ברזים לאמבטיה שכן, מדובר על ברזים שאנו משתמשים בהם מספר פעמים במהלך היום, כך שתמיד נרצה לבצע בחירה נכונה ומדויקת של ברזים איכותיים ואמינים. אז מה חשוב לדעת לפני שבוחרים ברזים לאמבטיה וכיצד תוכלו לבחור נכון? במאמר הבא, צוות המומחים שלנו החליט להדריך אתכם על בחירת ברזים לאמבטיה וכל הסובב סביב נושא זה.

קרדיט לתמונה Freepik
קרדיט לתמונה Freepik

 

סוגי ברזים נפוצים

בעת בה אנו מדברים על בחירת ברזים לאמבטיה, הרי שקודם לכן עליכם להכיר את סוגי הברזים הנפוצים ביותר בימינו, כך שתוכלו לקבל הבנה ראשונית שתסייע לכם בהמשך לבחור את סוג הברז שהכי יתאים לכם:

  • ברז שתי ידיות - ברז שתי ידיות זהו בעצם סוג הברזים הקלאסי, כאשר בעצם מדובר על ברז אשר כולל ידית עבור מים חמים בנוסף לידית עבור מים קרים. סגנון העיצוב של ברזים לאמבטיה מסוג זה משתלב היטב בקרב חדרי אמבטיה שעוצבו עם מוטיבים של עיצוב כפרי, אם כי חשוב מאוד לציין באותה הנשימה שלצד כל אותם יתרונות הטמונים בדבר, שימוש בברז מסוג זה נחשב למסורבל יחסית וברוב המקרים הוא פחות יתאים למשפחות עם ילדים.
  • ברז ידית אחת - הברז השכיח ביותר לשימוש בקרב רוב הבתים בישראל הוא ברז ידית אחת, הידוע גם בתור ברז מיקסר. מדובר בעצם על ברז שהמים הקרים והחמים שבו מתערבלים בצינור הברז. למעשה, ויסות הטמפרטורה כאן מתבצע בצורה קלה מאוד, זאת באמצעות ידית אחת בלבד. ברז מיקסר מגיע במגוון רחב מאוד של סגנונות ועיצובים שונים.
  • ברז קיר - בהתאם לשמו, ובניגוד לסוגים אחרים של ברזים, מדובר על ברז אותו מחברים ישירות לקיר, זאת בניגוד לברזים אחרים אותם נהוג לחבר לכיור. בדרך כלל מתקינים אותו מעל כיורים מונחים, כאשר התקנתו נחשבת למורכבת בהשוואה לסוגי ברזים אחרים מאחר ויש צורך למקם אותו בדיוק במרכז הכיור, מה שדורש תכנון קפדני. מדובר על בחירה אהובה למדי, בין היתר מאחר וברזי קיר מעניקים לחדרי אמבטיה בהם מתקינים אותם מראה אלגנטי שמשדר יוקרתיות.

כך תבחרו נכון

כאשר אתם מעוניינים לבחור את סוג הברז שמתאים לכם, חשוב מאוד להתחיל עם תכנון מקדים - חשוב למדוד את מידות הברז ולבדוק היטב את ההתאמה שלהן לכיור שלכם, כך שתוכלו להימנע כבר מלכתחילה מהתאמות לאחר סיום תהליך הרכישה או מקדיחות בלתי רצויות. כמו כן, חשוב להתאים את סוג הברז לסוג השימוש שלכם שכן, קיים הבדל מהותי בין בחירת ברז עבור כיור שישמש בעיקר ילדים לבין בחירת ברז עבור שימושים אחרים.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…