החלטתם להוסיף חיים לקירות הבית , רוצים אפקטים מיוחדים שיתנו ייחודיות לקירות בבית הכירו את כל הטרנדים האחרונים שישדרגו לכם את צביעת הדירה ויתנו לכם את אפקט ה WOW

קרדיט לתמונה Freepik
קרדיט לתמונה Freepik

 

הבית שלנו, הוא העולם הפרטי שלנו והמבצר הבטוח. בכל רגע ורגע, אנו שואפים להרגיש בו הכי נוח ונעים. הדרך הקלה והמהירה יותר לעיצוב הבית ללא השקעה כספית משמעותית הכרוכה ברכישת רהיטים חדשים, שבירת קירות והחלפת מטבח.היא צביעה דקורטיבית וייחודית, אשר מאפשרת שדרוג משמעותי של הדירה. לא עוד קירות לבנים או בגוון שמנת. מהיום, מוסיפים צבע לחיים. כשמדובר על אפקטים מיוחדים לשדרוג הקירות, חשוב לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר עם אנשי מקצועי מיומנים ומנוסים וזאת, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר, כל מה שחשוב היא עבודה מקצועית ודמיון פורה.

אפקטים המיוחדים – הדרך הקלה ביותר לשדרוג צביעת הדירה:

אנשים פרטיים, אדריכלים ומעצבי פנים רבים, בוחרים לשדרג בתים, דירות, משרדים ובתי עסק באמצעות צביעת דירה באפקטים שונים המתכתבים עם עיצוב החלל ומוסיפים לו אמירה. זוהי דרך זולה המאפשרת בין אם מדובר על צביעת קיר מרכזי ("קיר כוח") בסלון, חדר השינה או פינת האוכל או יישום של אפקטים ייחודיים בחדרי הילדים והעבודה. האפקטים המיוחדים שישדרגו לכם את צביעת הדירה, יוסיפו לוק מרשים ויוקרתי לחלל וייצרו את אפקט ה"וואו". משנה לשנה, ניתן למצוא צבעים חדשים המאפשרים יצירת אפקטים וכן טכניקות חדשות המאפשרות שדרוג הקירות למראה ייחודי, מרשים ויצירתי. לאחר שנים רבות בהן רוב קירות הבתים והדירות בישראל היו צבועים בצבע לבן ו"המעזים" בחרו בשמנת. הופיעו צבעי קיר חדשים ומגוונים המאפשרים להוסיף אפקטים ייחודיים ומקוריים לקירות ומוסיפים לחלל עניין רב.

הטרנדים החמים של אפקטים בצביעת קירות:

  • אפקט טיח אקרילי – אחד הטרנדים המבוקשים ביותר הן בקירות חיצוניים והן בקירות פנימיים, הנו צביעת טיח אקרילי, המוסיף מראה דרמטי וייחודי לכל קיר. הצבע מכסה סדקים ופגמים בקירות באופן מושלם והוא מתאים ליישום ב"קיר כוח" בסלון, פינות אוכל וכן פינות עבודה.
  • אפקט בטון – בשנים האחרונות, הפך הבטון לחומר מבוקש ודומיננטי בתחום עיצוב הבית אם בפריטי עיצוב שונים העשויים בטון, עציצים, פסלים ומדפים בנויים ועד קירות הצבועים באפקט בטון במבחר גוונים מבטון בהיר ועד למראה של בטון תעשייתי כהה.
  • אפקט "ספארי" – מבחר גדול במיוחד של גוונים בצבעי קירות, מאפשר צביעת קירות הבית במראה פראי ממש כמו בספארי באפריקה עם גווני אדמה וחול. אפקטים אלו, מאפשרים להעניק לבית מראה חמים, בין אם מדובר על יישום האפקט על קיר נבחר בסלון, חדר שינה או חדר ילדים. גווני הספארי מעניקים לבית אווירה חמימה וייחודית.
  • אפקטים במרקם בדים – אפקטים של בדים כגון סוויד (זמש), יוטה או קשמיר, מעניקים לקירות מראה יוקרתי וייחודי ומעניקים עניין רב לכל קיר. אפקטים אלו מתאימים לצביעת קירות כוח בסלון או בפינת האוכל ומתכתבים עם סגנון עיצובי יוקרתי וחם.
  • אפקטים "קרים"- מעניקים מראה מודרני ו"הייטקי" בגוון מתכתי (צבעי כסף, צבעים מטאליים, מבריקים ועוד). מומלץ ליישם צבעים אלו על גבי קירות בסלון ולא בחדר השינה בהם עדיף ליישם צבעים חמים יותר.
  • אפקטים קרים יכולים להתאים למשרדים, חברות הייטק, פינות עבודה ביתיות ועוד. צביעת קיר אחד באפקט מתכתי, יעניק מראה ייחודי ומרשים לחלל כולו.
  • אפקטים "חמים" – מעניקים אווירה חמה לחלל. בין האפקטים החמים ניתן למנות צבעי קיר בגווני פנינה, וינטג' או ווש המעניקים אלמנט חם לקיר ומשרים אווירה של רוגע ושלווה. צבע מגנט – מתאים במיוחד לצביעת קיר בחדר ילדים המשמש למשחק ואליו ניתן להצמיד אותיות או ספרות לשם לימוד וכן, ציורים שונים, תמונות, פאזלים מגנטיים ועוד.
  • אפקט מגנט מומלץ ליישום על הקיר הגדול ביותר בחלל המשמש "קיר כוח" ומושך תשומת לב רבה.
  • אפקטים צורות גאומטריות – ניתן לבצע באמצעות מדבקות ייחודיות או שבלונות, המעניקות עניין לקיר ולחלל והופכות את החלל ליצירתי ומעניין.

כל היתרונות של צביעת אפקטים מיוחדים עם המקצוענים של טופ פיינט:

  1. הצעת מחיר "שקופה" ללא הפתעות – חברת טופ פיינט מקפידה על הגשת הצעת מחיר מפורטת ושקופה הכוללת את כל התוספות למחיר הצביעה מראש ובהן: תוספת צביעת תקרה, תוספת גוון ותוספת דירה מאוכלסת. כך, תמנעו הפתעות עם סיום העבודה. כמו כן, חברת טופ פיינט מקפידה על קבלת התשלום ורק לאחר שהבעתם שביעות רצון מלאה מהעבודה.
  2. הצעת מחיר בחבילת "הכל כלול" –חברתTOP PAINT מגישה את הצעות המחיר שלה בחבילת "הכל כלול" שמאפשרת לכם צביעת דירה בזול הכוללת: צבע איכותי, תיקון פגמים לפני הצביעה וניקיון יסודי של הדירה לאחר הצביעה.
  3. איכות בלתי מתפשרת – לצוותים המקצוענים של חברת טופ פיינט ניסיון רב בצביעת קירות. החברה מקפידה על שימוש בחומרי הגלם והצבעים האיכותיים ביותר בתחום. כל צבעי הקירות בהם עושה חברת טופ פיינט שימוש, הנם בעלי תו תקן איכות ואינם מכילים עופרת וכרומטים. הצבעים המקצועיים של טופ פיינט מקפידים על על צביעה של שתי שכבות צבע לפחות לקבלת תוצאות מושלמות השומרות על הצבע לאורך זמן.
  4. תיקוני פגמים לפני צביעה – כאשר צובעים את הקיר בצבע חדש, מתגלים הפגמים הקיימים בו והופכים לבולטים יותר. חברת טופ פיינט מקפידה על תיקון הקירות לפני הצביעה: שליפת מסמרים, דיבלים וברגים ומילוי החורים בחומר ייעודי איכותי, שיוף ויישור הקיר וכן תיקון סדקים באמצעות עבודת שפכטל איכותית לקבלת תוצאות מושלמות.
  5. זמני עבודה גמישים – חברת טופ פיינט מתחייבת לעמידה מדויקת בזמנים הן עבור תחילת העבודה והן עבור סיומה.
  6. אחריות –חברת טופ פיינט מעניקה ללקוחותיה אחריות על עבודת הצביעה ובמקרה הצורך מגיעים אנשי המקצוע שלה לתקן פגמים הנוגעים לעבודת הצביעה גם במרחק של כמה חודשים.

מוסיפים אפקטים לחיים:

כבר יותר מעשרים שנה שחברת טופ פיינט, צובעת בתים, דירות ומשרדים בכל רחבי הארץ ולה אלפי לקוחות מרוצים וכן המלצות רבות. הידע, המומחיות והניסיון הרב, הופכים את חברת טופ פיינט למובילה בתחומה. לחברת טופ פיינט צוותים מקצועיים ומיומנים הצובעים קירות בכל חלל(סלון, חדרי שינה, פינות אוכל ועוד) בצבעי קיר רגילים וכן באפקטים מיוחדים המשדרגים כל דירה, בית או משרד וזאת, במחירים אטרקטיביים במיוחד. הצוותים של חברת טופ פיינט מתמחים בצביעת דירות, משרדים ובתי עסק באיכות בלתי מתפשרת תוך עמידה מדויקת בזמנים. המקצוענים של טופ פיינט מבצעים יישום של האפקטים המיוחדים שישדרגו לכם את צביעת הדירה, המשרד או העסק, במומחיות ובגימור מושלם ללא צורך בהוצאה כספית גבוהה. בין האפקטים המבוקשים ביותר אותם מיישמת חברת טופ פיינט: אפקט טיח אקרילי, אפקט בטון, אפקט "ספארי", אפקט ווש, אפקטים קרים במראה "הייטקי" ואפקטים חמים במראה פנינה. כל אפקט, מאפשר יצירת אווירה ייחודית לחלל ויוצר אמירה משלו. הצוותים המקצועיים של טופ פיינט, מעניקים ייעוץ מקצועי ללקוחות ומסייעים להם בקבלת ההחלטה העיצובית הנכונה להם ביותר.

רוצים לשדרג את הדירה ללא הוצאה כספית גבוה? צרו קשר עם המומחים של חברת טופ פיינט באתר https://top-paint.co.il/ וקבלו את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…