השבת, יום המנוחה היהודי, היא זמן למשפחה, שירים וכמובן אוכל טעים. השימוש במעשנת טרייגר יכול לרומם את ארוחות השבת המסורתיות, תוך העשרת בשר, עוף ודגים בטעמים ארומתיים ומעושנים. בעולם הדינמי של הבישול, טרייגר גריל ביססה את עצמה כמובילה בשוק, ומציעה מגוון חדשני של גרילים, שבבי עץ ותבלינים. במאמר הבא תקראו כיצד מעשנת טרייגר תשפר את מנות השבת, ותבטיח חוויה קולינרית ובלתי נשכחת. תוך התמקדות במוצרים האיכותיים, הרבגוניות, שיפור הטעמים, נאמנות המותג ומעורבות הקהילה.

קרדיט לתמונות PIXABAY
קרדיט לתמונות PIXABAY

 

טכנולוגיית בישול חדשנית:

חברת טרייגר התחילה מהפכה משמעותית בבישול חוץ עם המעשנות בשר על אש עצים שלהם, המשלבים את נוחות וקלות השימוש עם טעם של עשן עצים. בניגוד לגריל פחם או גז מסורתיים, הגריל מעשנה של טרייגר משתמש בשבבי עץ העשויים מ-100% עץ טבעי, המספקים טעם ייחודי לבישול. המנגל מעשנה מציעה בקרת טמפרטורה מדויקת עם מערכת טכנולוגית חדשנית המאפשרת לגריל להגיע למנעד רחב של טמפרטורות, מה שהופך את היכולות שלה למגוונות במיוחד. עם הגריל של טרייגר תוכלו לצלו, לעשן, לאפות, לטגן ואפילו לעשות ברביקיו במכשיר אחד. מחלקת המחקר והפיתוח של טרייגר ממשיכה להמציא ולשדרג כל הזמן. הדגש של המותג על חדשנות הוא נקודת מפתח שיווקית, המבדילה את טרייגר מהמתחרים ופונה הן לטבחים המתחילים והן למאסטרים ותיקים בגריל.

שבבי עץ פרימיום ושיפור טעם:

לב המשיכה של מעשנות טרייגר טמון בשבבי העץ המובחרים שלו, הזמינים במגוון טעמים כמו היקורי, תפוח, מסקיט ודובדבן. השבבים הללו עשויים מעץ טבעי באיכות המתאימה לבישול מזון, מה שמבטיח עשן עקבי ואיכותי שמחדיר למזון טעמים עשירים וחזקים. שבבים אלו עשויים עץ טבעי בלבד ואינם כוללים כימיקלים וחומרים מזיקים כלל, מה שהופך אותם לבחירה הבריאה.

תערובות התבלינים האיכותיים ביותר בשוק

משלימים את הגריל - קו תערובות התבלינים של טרייגר הינם מוסיפים משמעותית לטעם הבשרים ונתחים. המטרה היא להעשיר את הטעמים באוכל, ולא להשתלט עליהם, ולכן תערובות אלה מעוצבים בקפידה כדי להתאים לכל מנה שרק תרצו. כל תבלין משפר את הטעמים הטבעיים ואת המהות המעושנת שמעניקים השבבים. לרוב לתערובות התבלינים יש טעם וארומה חזקים, כך שגם נגיעות קטנות משפיעות הרבה. מבחינת ערך תזונתי הוספת תבלינים לאוכל משדרגת את המנה מכיוון שבתבלינים יש חומרים אנטי אוקסידנטים, אנטי בקטריאליים, אנטי דלקתיים, ואנטי ויראליים.

אצל חברת טרייגר תמצאו מגוון רחב מאוד של תבלינים, כגון- תבלינים ססקצ’ואן מושחר, תערובת תבלינים לצלעות בקר ואנטריקוט, תערובת תבלינים לירקות ובשר, תערובת תבלינים לדגים ועוף, תערובת תבלינים תפוח בדבש, תערובת הבית של טרייגר ואף כלים למנגל ואביזרים למנגל.

הצטרפו לקהילה

טרייגר טיפחה בסיס לקוחות נאמן, בין היתר הודות לדגש על הקשר עם הקהילה. אכן, טרייגר הוא לא רק מותג, זו קהילה. בקבוצת הטרייגריסטים שבפייסבוק חולקים מתכונים, טכניקות וחוויות. מה שהופך אותה למרכז תוסס של ידע והשראה על היכולות הבישול. בין אם אתה רק מתחיל או פיטמאסטר ותיק, אתה מוזמן להיות חלק מקהילת טרייגר, ללמוד ולשתף מתכונים או תמונות מההתקדמות שלך. עם טיפים, הדרכות ומתכונים קבועים שמגיעים במייל בכל יום שישי, ועולים לאתר. מצאו אותנו בפייסבוק והצטרפו למשפחה!

אנו מזמינים אותכם להתקשר אלינו בטלפון מספר 1800-10-12-84 לייעוץ ושאלות, ניתן גם לבקר בחדר התצוגה שלנו בכתובת: יד חרוצים 6, נתניה-. שעות פתיחה – ימי ראשון עד חמישי בשעות 8:00-17:00 ואפילו בימי שישי וערב חג בתיאום מראש. תוכלו גם לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת:

https://www.traegergrills.co.il/ .

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…