אם תחליטו להשתמש עם שיש למקלחת בדירה או בבית, היו מוכנים לשמוע עשרות דעות על חוסר המעשיות של החומר הזה. למרות שלרוב מדובר בהצהרות של אנשים שמעולם לא נתקלו בשיש טבעי, בכל זאת, לפני רכישת אריחים מאבן זו, חשוב להכיר את כל היתרונות והחסרונות של האבן, ולקבל החלטה מושכלת, שתענה על הצרכים שלכם.

קרדיט לתמונה Freepik
קרדיט לתמונה Freepik

 

האם שיש טבעי מתאים לחדר רחצה?

אם אתם בוחרים בין אריחים מלאכותיים לאבן טבעית, כדאי שתבינו שאריחים מינרליים יקרים הרבה יותר, אבל אריחי שיש טבעיים לא יוצאים מהאופנה אף פעם.

העמידות של השיש בגימור חדרי אמבטיה ומקלחות נבדקה במשך מאות שנים, כפי שמעידים עיצובי פנים של וילות אירופאיות. כן, אולי באיזשהו מקום היא לא שמרה על הברק המקורי שלה, אבל שיש למקלחת מתיישן יפה ואצילי.

מגמות האופנה משתנות משנה לשנה, אך עבור בעלי בתים שבוחרים בקלאסיקה, שיש למקלחת יעניק יוקרה ללא תנאי וסטייל נצחי. כשמדברים על שיש, מה שבדרך כלל מופיע לנגד עיניכם הוא הגוון הלבן שלו. אבל למעשה, פלטת צבעים של ​​האבן הטבעית הזו רחבה מאוד וכל אחד ימצא את הצבע האידיאלי שלו. מי שבוחר בשיש טבעי לחדר האמבטיה שלו יעריך את החמימות והיופי הרך שלו. לא תמצאו שני לוחות זהים במבחר הענק, כי האבן נוצרת על ידי הטבע עצמו.

האם שיש למקלחת יהיה עמיד ויציב?

שיטות עיבוד ומוצרי טיפול מודרניים יעזרו לכם לא לדאוג לגבי שימור היופי והברק הטבעי של אבן טבעית. אבל ישנם מספר תנאי בטיחות חשובים שיש לזכור בעת שימוש בשיש במקלחת:

כאשר יש מגע מתמיד עם מים, כל חומר גימור הופך חלקלק ומסוכן. אם תחליטו לשים שיש על הרצפה במקלחת או בחדר האמבטיה שלכם אז פני השטח שלו, בין אם זה לוח גדול או אריח שיש, עדיף שיהיה מטופל בשיטת ליטוש והספגה מיוחדת "נגד החלקה". התוצאה לא תאכזב אתכם – פני האבן יהיו בצבע מט, נעימים מאוד למישוש ובעיקר בטוחים.

מוליכות תרמית מצוינת הופכת את החדר שלכם לחמים, יותר נוח ותורם להרפיה.

בבחירת שיש לקירות ולמשטחים עדיף לשים לב למשטחים מלוטשים – טיפול מסוג זה אוטם בצורה אמינה את הנקבוביות, ושימוש בהספגה דוחה מים יפחית משמעותית את ספיגת הלחות. יחד עם זאת, ליטוש ידגיש את הצבע והמבנה של האבן הטבעית. ראוי גם לציין כי התכונות הטבעיות של השיש מונעות התפשטות של מיקרואורגניזמים ופטריות על פני השטח שלו.

כללים לטיפול באבן הטבעית במקלחת

כל בעלי השיש צריכים לזכור לטפל באופן קבוע באבן טבעית, כך שהיא תשמור על כל התכונות הטובות ביותר שלה ותשרת אתכם במשך שנים רבות. כדי לשמור על חדר האמבטיה שלכם במצב חדש, עליכם להקפיד על מספר כללים לטיפול במשטחי אבן. הנה כמה מהם:

  • נקו את שיש המקלחת מדי שבוע בחומרי ניקוי מיוחדים לשיש או בתמיסת סבון ניטרלי חלש, אך ללא שימוש במברשות קשות או ספוגים בעלי משטחים שוחקים
  • הימנעו משימוש בג'ל רחצה צבעוני ובוהק. מבנה השיש נקבובי, ועם הזמן, הפיגמנט הצבעוני יכול להיספג באבן.
  • הזמינו גימור למקלחת משיש.

חברת אבן שיש אלי ונתי מציעה את שירותיה להתקנה וייצור מוצרי אבן טבעית. המגוון הרחב של אבן טבעית המוצג בקטלוג של החברה מאפשר לספק את הדרישות של כל לקוח בהתאם לסגנון העיצובי המועדף עליו.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

גורמים נפוצים ליבלת בכף הרגל, מניעה וטיפול

יבלות בכף הרגל הן גידולי עור לא סרטניים, זיהומים ויראליים הנגרמים על ידי וירוס הפפילומה…
קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…