סובלים מכאבים בברכיים? אל תתנו לכאב לעצור אתכם. הכירו את - pH דיירקט, תוסף המזון שיסייע לכם לשוב לפעילות ולחיים עצמאיים. הפטנט הייחודי של -  אמורפיקיור – סידן  קרבונט אמורפי ננומטרי-  נספג  ישירות למחזור הדם ומגיעים לאזורים הדלקתיים ובכך ומנטרל את החומציות ומפחית דלקת - במאמר זה נסביר על טכנולוגיות חדשות להתמודדות עם כאבי ברכיים ולשוב לחיים מלאים.

כלים

 

כאבי ברכיים בשל דלקתיות המפרקים

דלקת מפרקים בברכיים יכולה לתקוף כל אדם בכל גיל, זו יכולה להיות דלקתיות שנגרמה עקב פציעה או שחיקה, וזו יכולה להיות דלקתיות שנגרמה עקב מחלת השיגרון או מחלה אחרת המתבטאת במפרקים דלקתיים. כך או אחרת – התוצאה תמיד אותה תוצאה, הכאב בברכיים גורם לאדם לוותר כמעט על כל מה שהוא אוהב, הליכה נעימה בפארק, עיסוק בספורט החביב עליו, תפקוד עצמאי ללא עזרה, בילוי עם המשפחה והחברים, נסיעות לחו"ל וכדומה, וכל זאת רק בגלל החשש מהתגברות הכאב עקב המאמצים. לא משנה מאיזו סיבה נוצרה הדלקת במפרקי הברכיים שלכם, אתם לא צריכים לעצור את החיים, אלא לחפש פתרונות חכמים.

אמורפיקיור  – תוספי המזון שעושים את ההבדל

אמורפיקל, מפתחת מוצרי אמורפיקיור, הינה חברה לביוטכנולוגיה ישראלית כחול לבן אשר עשתה מהפיכה בתחום הסידן האמורפי. הסידן האמורפי מוכר כבר שנים לעולם הרפואה כסידן הנספג ביעילות רבה -כדי שהגוף יוכל להפיק ממנו את המירב. הסידן האמורפי תורם לחיזוק העצמות, ובזכות רכיב הקרבונט שבו הוא מסייע גם -להתאוששות השרירים לאחר מאמץ, לדלקות וכאבי ברכיים.

סדרת מוצרי אמורפיקיור -מתמקדים בחיזוק הגוף ומילוי המאגרים המינרליים כגון מגנזיום וסידן כדי לשפר תהליכים פיזיים, למנוע פציעות ספורט, ולקצר את זמן התאוששות מאימונים מפרכים.

חברת אמורפיקל, הינה החברה היחידה בעולם שהצליחה לייצר סידן קרבונט אמורפי לנטילה של בני אדם, תוך חיקוי המנגנון של הטבע. הפיתוח היחודי הוכח מחקרית כנספג יותר טוב מכל תוסף סידן אחר, בנוסף, השילוב של המנגנון האנטי דלקתי שבו עשוי לסייע במגוון מצבים רפואיים ודלקתיים.

מדוע כל כך כואבות לנו הברכיים בזמן דלקת ומה ניתן לעשות בנידון?

הברך היא מפרק מורכב מאד ויש לה תפקיד מכריע בהליכה, בריצה, בקפיצה, בטיפוס ובפעולות רבות נוספות. דלקתיות באיזור הברך עלולה לגרום לכאב עז בשל הימצאות מרכז עצבים גדול באיזור, הכאב יכול לנוע מכאב חד בתנועה מסויימת ועד לכאב כרוני שאינו חולף. במצב זה אנו אף עלולים לאבד את העצמאות שלנו ולהזדקק לעזרת אחרים כדי לבצע פעולות פשוטות ויומיומיות כגון לקום מן המיטה או לשבת על כיסא. לפני שממהרים לחפש טיפול לכאבי ברכיים, כדאי להתעכב על הסיבה. ישנן סיבות רבות מאד לכאבי ברכיים - החל ממומים מולדים במבנה מפרק הברך, שברים וסדקים בפיקת הברך, קרעים או דלקות חריפות ברצועות, אובדן סחוס ( הסחוס מהווה מעין חומר סיכה במגע בין עצם השוק לעצם הירך ) שחיקה עקב גיל מבוגר או מאמצי יתר של ספורטאי מקצועי. גם השמנת יתר עלולה להוביל לכאבים עזים בברכיים בשל הקושי שלהן לתמוך במשקל הגוף. ניסיון לאמץ את הברך כאשר היא כואבת לא רק גורם לנו סבל, אלא שאנו עלולים להחמיר את מצבנו עוד יותר ולגרום להחרפה בדלקת או בפציעה ממנה אנו סובלים. דלקת ברכיים כרונית הינה מצב יחסית נפוץ באוכלוסיה ויכול להופיע בכל גיל. לעיתים הרקע הוא בשל מחלה גנטית, ולעיתים הרקע הוא פציעה שלא החלימה היטב. בדרך כלל כאשר אדם מתלונן על כאבי ברכיים יש לבצע בדיקה מקיפה כדי להבין מהיכן נובע הכאב ומה גורם לו, ולאחר מכן להעזר בסדים, ברטיות קרות או חמות, בגרביים אלסטיות ובתומכים שונים, ובמקרים קשים לא יהיה מנוס מניתוח לתיקון קרע, נקע או שבר בברך.

היתרונות של - pH דיירקט בסיוע ובהקלה על כאבי ברכיים

PH דיירקט הינו תוסף מזון המבוסס על סידן קרבונט אמורפי אשר תפקידו לסייע בתהליכים טבעיים של הגוף לנטרול דלקת, הפחתת החומציות באיזור המודלק והקלה על תסמיני כאב. הוא מתאים גם למי שסובל מכאבים בזמן הליכה או פעילות ספורטיבית מתונה, וגם למי שמחלים מניתוח מורכב בברך ורוצה לתמוך בגוף שלו בזמן שהוא מתאושש. תוסף המזון מתאים גם לשימוש במקרים של דלקת מפרקים, דלקת גידים או בכאבים ראומטיים כדרך בטוחה ומועילה לעזור ולתמוך בתהליכים הטבעיים של הגוף ולמצות את החיים בצורה מיטבית יותר.

מה לגבי מחלות דלקתיות כרוניות כגון אוסטאוארטריטיס או שיגרון?

אוסטאוארטריטיס ושיגרון הינן מחלות כרוניות דלקתיות אשר למרבה הצער אין להן מרפא. במקרים אלו, עולם הרפואה מציע בעיקר הקלה על התסמינים, התמודדות עם הכאב ועם אובדן טווח התנועה על ידי פיזיותרפיה, טיפול בחום, שימוש בגרביים אלסטיות או כפפות, ועוד. ניתן גם ליטול תרופות אנטי דלקתיות על מנת להתגבר על התקפים קשים, אך למרבה הצער המחלה לא תעבור. רבים מן החולים במחלות אלו סובלים מנוקשות של המפרקים, מכאבים עזים, מנפיחות ומאודם באיזור המפרק, ולעיתים גם מחום מקומי. סידן  קרבונט אמורפי יכול להקל במצבים אלו ולתמוך בגוף באמצעות נטרול הסביבה החומצית באיזור הדלקתי. נטרול זה יכול להביא לצמצום הדלקתיות באיזור והנזק שהדלקת גורמת לרקמות שסביב המפרק והמפרק עצמו, ויכול גם להביא להקלה בכאב.

מה קורה אם הכאב נגרם בשל ירידה בצפיפות העצם?

כאבי ברכיים, כמו כאבי מפרקים אחרים ( בעיקר בגב, בירכיים ובכתפיים ) עלול להגרם גם בשל ירידה חדה בצפיפות העצם. צפיפות העצם עלולה להתדלדל בשל תהליכים טבעיים כגון גיל מתקדם, אך גם בשל נטילת תרופות חזקות לטיפול אגרסיבי במחלות קשות, כתוצאה ממחלה גנטית או כתוצאה מתזונה לקויה מאד בגיל הילדות או בזמן הנוכחי. נטילת תוסף מזון המכיל סידן אמורפי יכול לסייע להעלאת צפיפות העצם בשל יכולת הספיגה המעולה שלו בגוף, ולתמוך בתהליכים טבעיים של הגוף.

- אמורפיקיור  – ביוטכנולוגיה ישראלית כחול לבן

אמורפיקל הינה חברת ביוטכנולוגיה הפועלת בשיטת הביומימטיקה, חיקוי הטבע. הגוף שלנו יודע כיצד להתמודד עם מחלות ועם דלקות רבות, ומפעיל תהליכים טבעיים רבים לריפוי ולהחלמה כאשר אנו נפצעים או חולים. עם זאת, תמיד אפשר לעזור לו ולתמוך בו ולהקל עליו את התהליך. תוספי המזון של סדרת מוצרי אמורפיקיור -מכילים סידן קרבונט אמורפי ננומטרי אשר נספג בגוף ביעילות ובמהירות רבה-.  אבקת pH דיירקט היא אבקה לנטילה תת לשונית, הנספגת דרך נימי הדם ישירות למחזור הדם, וכך -הסידן עוזר לגוף בתהליכיו הטבעיים וניתן לזרז ולשפר תהליכים רבים כגון הקלה בתסמיני דלקת, התאוששות מהירה יותר לאחר מאמץ גופני, וזירוז החלמה מפציעות ספורט.