מסע הסברה לתושבי חולון בנושא התנהגות נבונה בצריכת חשמל, נערך בסוף השבוע על ידי כחמישים ילדי כיתות ו' בחולון, הפעילים במנהיגות העירונית "נתיב האור", תוכנית המחנכת להתנהגות בטוחה ולחיסכון בחשמל.

כלים

במסגרת הפעילות התפרשו הילדים בשלשה מרכזים בעיר: תל גיבורים, נאות רחל וסמוך לקניון חולון ועניינו את התושבים במידע על בטיחות בחשמל, הסבירו על דרכים יעילות לחסוך בחשמל וחילקו עלוני מידע. בנוסף, הם החתימו מאות אנשים על שמירה על כללי התנהגות נבונה בחשמל

"נתיב האור" היא תוכנית חינוכית-קהילתית, הפועלת בחולון זו השנה הרביעית ומחנכת להתנהגות בטוחה ולחיסכון בחשמל , לערכי מנהיגות ולהשפעה חברתית. הדרישה מהילדים היא לקחת אחריות לגבי זהירות ובטיחות, העשויה להשפיע על תחומים נוספים. התוכנית פותחה ביוזמת חברת החשמל, בשיתוף הרשויות המקומיות, משרד החינוך ומכון יעדים.הפעילות, בשיתוף עם מדריכי כיתות ו' וחניכי תנועת הנוער העירונית חצ"ב, ממרכז הספורט גולדה ומת"נס קליין ונאות רחל, היתה בתיאום עם מנהלת האגף לחינוך יסודי, ועם מדריכי תנועת הנוער העירונית של מרכז הספורט גולדה חצ"ב, המנחים בהתנדבות את הפעילות. כמו כן סייע המכון הטכנולוגי בחולון וחלק מהחומרי ההסברה עוצבו בהתנדבות ע"י סטודנטית מהמחלקה לעיצוב חזותי. בכל אחד ממרכזי ההסברה סייע גמלאי של חברת החשמל.