תומר יגאלי, מנכ"ל admail: "שיתוף הפעולה בין שתי החברות הוא מהלך אסטרטגי חשוב לנו, חדירה לרומניה הינו שוק חדש שאינו מוכר לנו. מטרת החברה בשנת 2010 היא לחדור לשווקים הבינלאומיים. SHALEV תשווק את הפיתרון תחת המותג, כולל מעטפת הפרסום והתוכן ואדמייל תספק את המעטפת הטכנולוגית".
מרדכי שלו: "היקפי האינטרנט ברומניה מתרחבים ומתפתחים במהירות, אני נרגש משיתוף הפעולה לקראת הרחבת פעילותנו כחברת מדיה אינטרנטית ברומניה ורואה בטכנולוגיה מוצר משלים לפעילות חברתנו. לאור מצבה הכלכלי הקשה שמצויה מדינה רומניה תקציבי הפרסום צנחו, כולם מחפשים את המדיה הזולה על מנת לשמר ולקדם את מוצרי חברתם. כמו שאומרים אנחנו נכנסים כצורך: בזמן הנכון במקום הנכון."