אפליסוניקס מרחיבה את פעולותיה ונכנסת לשוק הרוסי - חברת אפליסוניקס (TASE:APLS), המפתחת פתרונות טכנולוגים חדשניים מבוססי אולטרא-סאונד לשוק האסתטיקה הודיעה היום על מכירות ה-Selectif Pro, המוצר הראשון בעולם להסרת שיער בטכנולוגיית אולטרא-סאונד, בשוק הרוסי. אפליסוניקס מדווחת כי המפיץ הרוסי אשר החל את פעילותו עם החברה לפני כחודשיים, העביר הזמנה ראשונה ל-30 מערכות Selectif Pro, ובנוסף לכך צופה המפיץ להזמנות נוספות רבות במהלך שנת 2010.

מערכת ה-Selectif Pro הוצגה לשוק הרוסי בתערוכת אסתטיקה אשר נערכה בשבוע שעבר במוסקבה, ועל פי דיווחי המפיץ נרשמה התעניינות רבה במוצר. המפיץ הרוסי פעיל מזה מספר שנים בתחום האסתטיקה ברוסיה ובמדינות חבר העמים, ומשווק מכשור אסתטי נוסף. מכירות מערכת ה- Selectif Pro אמורות להשלים את סל המוצרים של המפיץ וליצור פתרון כולל עבור לקוחותיו. על פי דיווחי המפיץ, צוות המכירות של המפיץ הורחב כך שיכלול אנשי מכירות שיטפלו באופן בלעדי במכירת ה-Selectif Pro. אנשי הצוות הגיעו לישראל להכשרה מקיפה על ידי צוות השיווק של החברה.

מנכ"ל החברה מר אורי אמיר מציין כי פוטנציאל השוק הרוסי הינו גדול בשל העלייה ברמת החיים, ומכשיר ה- Selectif Pro בעל פוטנציאל חדירה מצוין לשוק הרוסי בשל יתרונותיו הייחודיים על פני הטכנולוגיות הקיימות .

המוצר שפיתחה אפליסוניקס הוא, הראשון בעולם שפועל בגלי אולטרא-סאונד להסרת שיער בשוק המקצועי. ייחודו של המוצר הוא ביכולת להסיר שיער באזורי גוף קטנים ורגישים דוגמת אזורי הפנים ואזורים אינטימיים, בכל צבע שיער, בכל גוון עור, ללא כאבים וללא תופעות לוואי, וללא מגבלות של חשיפה לשמש. תכונות אלו מאפשרות למכור את המכשיר למגזרי שוק נרחבים במיוחד.

אפליסוניקס קיבלה ב-2008 את הפרס האירופי לחדשנות טכנולוגית לשוק האסתטיקה של פרוסט אנד סאליבן (Frost & Sullivan), חברה בינלאומית מובילה למחקרים ואנליזות שוק. חברת המחקר קבעה כי "עם עליית חשיבותה של טכנולוגיית האולטרא-סאונד בשוק האסתטיקה, הפלטפורמה הטכנולוגית של אפליסוניקס עשויה לסלול את הדרך לצירופה של אפליסוניקס לשורה הראשונה של החברות בשוק האסתטיקה והסרת השיער בעולם". בפרוסט אנד סאליבן ציינו בנוסף כי "לטכנולוגיה של אפליסוניקס פוטנציאל שוק ענק והחברה הציגה עד היום יכולת ביצועית מרשימה".