בסקר שערכה המכללה האקדמית גליל מערבי בקרב מאות סטודנטים, נמצא כי שלושת האתרים המובילים בקרב הסטודנטים הם גוגל, פייסבוק ו-וואלה. בפילוח מגדרי נמצא כי נשים מעדיפות באופן מובהק את וואלה! בעוד שהגברים - את ynet . שישים אחוז מהסטודנטים מחזיקים תיבת מייל באתר וואלה! מתוך שתי תיבות מייל לפחות לכל סטודנט. לרוב המוחץ: 99% יש מחשב אישי בבית וחיבור לרשת. 25% מקדישים לפחות שעה לגלישה באינטרנט, 34% מהם מבלים בין שעתיים לארבע שעות יומיות ברשת.
באשר לקניות ברשת, מתבררים הסטודנטים כשמרנים למדי: רק 27% מהם נוהגים לרכוש מוצרים ברשת ורק 19% יסכימו למלא פרטים אישיים בטפסים ברשת.
"הנתונים מאוששים את התדמית הנתפסת של הסטודנט הישראל מודל 2011 – מרושת, מחובר מאד, חי ברשתות החברתיות, מעט שמרן וגם זהיר", מציין מנהל השיווק של המכללה האקדמית גליל מערבי, רותם שגב. "הסטודנטים של היום מתוחכמים מאי פעם וכדי להגיע אליהם, נדרשים המוסדות להשכלה גבוהה להעמיד מוצר מצויין לצד נוכחות איפה שהם נמצאים, בעיקר ברשתות החברתיות".
שגב מציין כי המכללה האקדמית גליל מערבי היא מהראשונות באקדמיה שפתחו עמוד בפייסבוק, ואף מינו לתפקיד אחראי אינטרנט ורשתות חברתיות. "כיום, אין מוסד אקדמי שלא נמצא בפייסבוק", הוסיף שגב.