bonita רשת הבוטיקים BONITA בחרה בהריקה פרננדה, הכפילה הברזילאית של אנג'לינה ג'ולי, להוביל את קמפיין עונת אביב-קיץ 2010. קונספט קטלוג הקיץ החדש של BONITA שואב השראה מהטרנד החם לעונת קיץ 2010 – לוק הבוקרים סטייל טקסס. על הקמפיין תשתכר פרננדה כ- 25,000 דולר

כלים

הריקה פרננדה, בת ה-26, כיכבה בין היתר בקמפיין פאנטן העולמי ב-2008, ומאז בקמפיינים של H&M, טריומף ובפרסומת הטלוויזיונית של חברת האיפור "רימל". הריקה הייתה אמורה להיכנס לבית "האח הגדול" בעונה הנוכחית, אך משגילתה ההפקה כי הריקה היא חברה קרובה של אחד המתמודדים "- ארז דה">- ארז דה דרזנר, כניסתה לא הייתה אפשרית והכניסו במקומה את בירדי בל

רשת הבוטיקים BONITA, בחרה בדוגמנית הברזילאית הבינלאומית, הריקה פרננדה, להוביל את קמפיין עונת אביב-קיץ 2010 של החברה. פרננדה מחליפה את 3 הפרזנטוריות שכיכבו יחד בעונה הקודמת - הטופ מודל השוויצרית נאדין, תאיס הברזילאית ולודה לודגונין הישראלית. פרננדה תככב בקמפיין חוצות ועיתונות של רשת האופנה BONITA לאביב-קיץ 2010.

הקמפיין החדש שואב השראה מהטרנדים המובילים לעונת קיץ 2010 – צבעים טבעיים בגווני אדמה, ג'ינסים משופשפים, חולצות משובצות ומספר סיפור בהשראת לוק הבוקרים על נוף מדברי, בסגנון החוות בטקסס ארה"ב.

פרידה ראובני, בעלים ומעצבת ראשית בוניטה: "החלטנו לחזור לקונספט של דוגמנית חזקה אחת שמובילה את כל הקמפיין, ומייצגת את נערת בוניטה האולטימטיבית – סקסית, נועזת, אסרטיבית ועם זאת נשית ורכה. דמיונה הרב של הריקה פרננדה לאנג'לינה ג'ולי, הנתפסת כאישה הנחשקת בעולם, בהחלט משרת את הקונספט החושני של הקמפיין על רקע החוות הפראיות. אנו מאמינים כי שילוב קונספט הקמפיין המקורי, בשילוב קולקציית אביב-קיץ מעוצבת ומוצלחת במיוחד, יחשפו את הלקוחה לטרנדים ולאופנה הבינלאומית שנמצאת במרחק נגיעה מחו"ל ויחשפו אותנו לקהלים חדשים בשוק האופנה המקומי".

רשת BONITA נמנית על 5 חברות האופנה המובילות בישראל בתחום קו האופנה הצעיר. רשת BONITA הוקמה ב-1989 כרשת סיטונאית ונתנה מענה ל-400 נקודות מכירה. בעקבות שינויים בשוק קמעונאות האופנה החליטה החברה ב-1998 על שינוי אסטרטגיה והפכה מרשת סיטונאית לרשת קמעונאית, והקימה "את רשת">את רשת החנויות BONITA. הרשת מונה כיום 30 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים, והיא נמצאת בבעלות פרטית. תפיסת הרשת הינה תפיסה של רשת בוטיקים של מעצבת, פרידה ראובני עם כתב ואמירה אישיים. הרשת מייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים ומתחדשים מידי שבועיים בסניפי הרשת. הקולקציות הן "כחול-לבן",מיוצרות בישראל,תוך הענקת אינטרפטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.