תחרות ה-EPICA לפרסום מתקיימת פעם בשנה, בכל סוף נובמבר מכריזים על הזוכים באתר אפיקה, השנה יערך הטקס ב- 20 בינואר 2012, בלובליאנה.
כ- 600 קמפינים מ-48 מדינות ניגשים לתחרות זו מכל העולם וה-EPICA נחשבת לאחת מחמש התחרויות החשובות בעולם הפרסום ומהוותיקות שקיימות, השנה נערכת התחרות זו הפעם ה-25. מטרת ה- EPICAלתגמל יצירתיות יוצאת דופן, לסייע לסוכנויות תקשורת, חברות הפקה, צלמי סטודיו ועיצוב ולפתח את המוניטין שלהם ברחבי אירופה ובאזור EMEA. המועמדים נשפטים על ידי העיתונות המקצועית בתחום הפרסום ומומחים מ -28 מדינות בעולם.
המועמדים נמדדים על סמך קריטריונים של: מקוריות של הרעיון, היצירתיות ואיכות הביצוע.
http://www.youtube.com/watch?v=_DEQ91XxpaM
קמפיין "שוופס קניבלס" של משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי זכה במדליית הכסף בקטגוריית המשקאות ללא אלכוהול.