כמה פעמים ביום אתם מקבלים שיחת טלפון שבה מציעים לכם מוצר או שירות שאתם לא מעוניינים בו? במקום להתעצבן ולנתק את השיחה, בואו ונלמד להפוך ספק - ללקוח
על חשיבות מודיעין עסקי בהכנה לפעולה שיווקית: אילו רק הייתי מברר - לא הייתי עוזב את בית הכנסת עם שני ילדים בתחפושות מקסימות, כשהם מייללים בבכי
"מה אתה מעדיף", שאל אותי המ"פ, "להיות מפקד תצפית, או להיות מפקד סיור" - על העדפות וקבלת החלטות בחיים
מותק, תהייה "נחמד" - מה גורם לנו להחליט לרכוש מוצר? איזו חוויה אנחנו זוכרים מאנשים שנותנים לנו שרות, והאם אפשר ללמוד "להיות נחמד"?
בספר "מדינת היהודים" הציע הרצל את רעיון "דגל שבעת הכוכבים". "הכוכבים", כתב הרצל, "הם שבע שעות- הזהב של יום העבודה שלנו, שכן בסימן העבודה הולכים היהודים אל הארץ החדשה"
בחודש ינואר 1991 במלחמת המפרץ הראשונה, נחתו טילים על ישראל. החשש היה משיגור טילים כימיים וכחלק מההתגוננות חילקו מסכות אב"כ והורו לאטום את החדרים בניילון ודבק. (מה הקשר למתכון לחזרת? בהמשך תבינו)
בכל שנה מוצאות את עצמן, מאות אלפי נשים, "שפחות ניקיון" בימים שלפני פסח. החל מפורים מתחילים לנער את השטיחים, המעילים, הבגדים ולפעמים מנערים, מבלי להרגיש, גם את בני הבית. ככל שמתקרב מועד החג המצב נהייה מתוח יותר ומגיע לעיתים כמעט לכדי ריב "אל תלך לשם עם בירה, ניקיתי שם לפסח". מתי התחילה המסורת הזו של הניקיונות המטורפים ? בזמן ר' יהודה הנשיא, בזמן ר' עקיבא ? בימים שבית המקדש היה קיים ? ישכילו אותי הרבנים