כלים

לראשונה בשוק המשקאות בישראל: חברת יפאורה סיימה מהלך שיביא לחסכון של 700 טון פלסטיק בשנה בהשקעה של 7 מיליון ₪

כחלק מהמודעות הגוברת בעולם ובישראל לנושא איכות הסביבה וכחלק מההערכות לחוק האריזות החדש נרתמה חברת יפאורה והשלימה בימים אלה מהלך חשוב, אשר מטרתו לשים דגש על נושא איכות הסביבה.

לדברי טל מלכה-סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה, מדובר על מהלך חשוב ואסטרטגי לחברה, שעיסוקה העיקרי הוא ייצור משקאות בבקבוקי פלסטיק. "בהמשך אנו בודקים אפשרות של הקמת מפעל לשימוש חוזר בפלסטיק החוזר מהבקבוקים"

משמעות השינוי בו השקיעה יפאורה כ-7 מיליון ₪ במשך השנה האחרונה בשינוי בפקקים ובבקבוקי הפלסטיק באמצעות פיתוח טכנולוגי בקווי הייצור החדישים, המביא כאמור לחסכון של 700 טון פלסטיק בשנה. הבקבוקים והפקקים החדשיםנכנסו לייצור כבר בימים אלה במותגי יפאורה. יפאורה הינה חברת המשקאות הראשונה, אשר מובילה מהלך כזה בישראל בתחום המשקאות.

"נושא איכות הסביבה הוא אחד הנושאים החשובים והערכיים ביותר אותם מובילה החברה וסיום התהליך הינו צעד חשוב, כשאחד מהיעדים הנוספים של החברה, היא בחינה עתידית להקמת מפעל למיחזור בקבוקי פלסטיק ולשימוש חוזר בפלסטיק הממוחזר." אומרים בחברה.