למידה מרחוק

(דופק החינוך)
יובל וגנר, המייסד ויו"ר עמותת נגישות ישראל

משבר הקורונה הוביל את מערכות החינוך והאקדמיה לעבור ללמידה מרחוק. אלא שמרבית השיעורים לא נגישים לתלמידים עם מוגבלות, מאחר ואין תקנות מחייבות. מעבר לכך, אין מערכות ללמידה מרחוק עם נגישות מלאה מובנית. לאור זאת הוציאה עמותת נגישות ישראל ביוזמתה מדריך מפורט להנגשת שיעורים מרחוק לתלמידים וסטודנטים עם מוגבלות עבור אנשי החינוך בישראל. המדריך ייאפשר למורים להעביר שיעורים שמותאמים גם לתלמידים עם מוגבלות במערכות הלמידה הקיימות

(דופק החינוך)
למידה מרחוק

ברגע אחד, ללא הכנות מראש, הקורונה הפכה את כלל ההוראה במדינה להיות מקוונת – מהיסודי ועד ללימודים אקדמאים. כשאני אומר ללא הכנות אני מתכוון הן מצד ההנהלה, המורים והמרצים, והן מצד התלמידים והסטודנטים

(דופק החינוך)
למידה מרחוק.

להתקרב (דווקא) על ידי למידה מרחוק - חינוך בימי קורונה לכיתות בית הספר היסודי וחטיבת הביניים. מאת הכותבים: ערן אל-בר, איילת סבתי מיץ, לאה ווהל- סגל

(הדופק הבטחוני)
מערכות שליטה ובקרה לניהול משברים, המתקדמות מסוגן בעולם הוצגו הבוקר בעיריית חיפה, בפני מפקד המשמר הלאומי האמריקאי הגנרל קריג מקינלי וקציני צבא בכירים שהגיעו לחיפה על מנת לעקוב מקרוב אחר ניהול תרגיל מוכנות העורף הלאומי "נקודת מפנה 4"

נוצר ב-03.03.2010 11:03
(הדופק הבטחוני)

לאחר שסגן שר הבריאות הודיע אמש על תחילת מיגון בתי החולים בארץ, בחיפה מערכת החינוך המקומית תתרגל היום פתרונות טכנולוגיים שיאפשרו ללימודים להמשיך להתנהל בשעת חירום ובזמן של מלחמה או התקפות טילים על העיר הצפונית. המודל החיפאי לניהול למידה מרחוק בשעת חירום יוצג השבוע במרכז לקידום המחשוב בחינוך, ובמערכת קבלת ההחלטות בישראל ממשיכים לשדר חזות רגועה. בחודש שעבר שהה בישראל הרמטכ"ל האמריקאי, שנפגש עם בכירי מערכת הביטחון ודן באפשרויות לתקיפה של איראן, הממשיכה להתעלם ממאמצי הקהילה הבינלאומית לבלום את תוכנית הגרעין שלה