כלים

קוקה-קולה מפתיעה את הצרכנים עם מארז חדשני, ראשון מסוגו. מארז השישייה של קוקה-קולה הופך בגמר השימוש לדמויות פינגווינים, תלת ממדיות,  וזאת כחלק מפעילות קוקה-קולה לעידוד המחזור בישראל

28983S_cc_recycle_safari_maarazx6_hadmaya_2_Largeהמארזים החדשים אשר יופצו במהדורה מוגבלת, מהווים פעילות המשכית לפעילות הספארי הממוחזר הראשון של קוקה-קולה, שנועדה להגביר את המודעות הציבורית לנושא ולהניע את צרכנים לפעולה. בתחתית המארזים החדשים יופיע איור עם הסברים כיצד להרכיב את הפינגווין ובנוסף יעלה  באתר האינטרנט של קוקה -קולה סרטון הסבר.

השימוש באריזות הקרטון לטובת מחזור מאריך את חיי המוצר, מצמצם את כמות האשפה ותורם לאיכות הסביבה. תופעה זו, הרווחת בעולם, נקראת "שימוש חוזר",

מה שנתפס בעינינו  כחומר חסר שימוש יכול להפוך למוצר שניתן להמשיך וליהנות ממנו שוב בדרך חדשה.

אלון זמיר, סמנכ"ל 'קוקה קולה ישראל': "כחברה שדוגלת בערך החדשנות, אנו שמחים לחדש ולהפתיע את הצרכנים במארזים ראשונים מסוגם בישראל, ולהזמינם לחוויה  משותפת ומהנה של הרכבה ושימוש חוזר במארזי קוקה-קולה.

penguina_300dpi_Largeכי  אנחנו בקוקה-קולה מאמינים, שכאשר אנחנו עושים שימוש חוזר וממחזרים  את האריזות שלנו, אנחנו מחזירים אהבה לסביבה."