בישול גורמה הפך אופנתי בשנים האחרונות. האספקה הנרחבת של מרכיבים טריים ושל מרשמים בינלאומיים מאפשרים את סיפוק מאוויי הכלל. ספרי בישול ייחודיים נמכרים היטב. שפים ברמה הגבוהה ידועים לכל. ערוצי הטלוויזיה מפיקים תוכניות בישול רבות. וגם גברים רבים גילו את הבישול כפעילות שהנאה בצידה. אבל לא רק בישול - גם המטבח עצמו הפך לאופנה. יותר מאי פעם הוא הפך עתה למרחב של בישול וגם של חיים.
זו הסיבה שבגללה אנשים רבים משקיעים כסף רב במטבחם החדש ובציודו. חלק מרכזי בציוד השוטף של המטבח המקצועי והחובבן כאחד, תופסים הסירים והמחבתות. השוק בארץ נחלק בין יצרנים זולים ופחות מוכרים המציגים מחבתות וסירים מיובאים הן מסין והן מטורקיה כשמנגד ניתן למצוא מחבתות וסירים מקצועיים, באיכות גבוהה של מותגים אירופאיים חזקים בעלי שם כמו : WMF מגרמניה, BERNDES גרמניה ואחרים
מאיר אשר, מנכ"ל רשת קלאסיקה: "שוק הסירים והמחבתות בישראל רווי, יש היצע גדול לצרכן החל מסירים לא ממותגים ובאיכות נמוכה מסין ומטורקיה ועד לסירים ממותגים של חברות בינלאומיות מגרמניה, צרפת ואיטליה. אנחנו ברשת "קלאסיקה", פונים לפלח השוק שמחפש את הסירים הממותגים, אנשים עם תודעה גבוהה הן לאיכות והן לאסטטיקה, וחובבי הבישול המקצוענים וחובבים כאחד".
"קלאסיקה" הנה מהרשתות המובילות בישראל בתחום כלי המטבח הממותגים והמתנות לבית. מוצרי החברה מיובאים מאירופה, מארצות הברית ומעט מן המזרח הרחוק. בין החברות המיוצגות ברשת "קלאסיקה": VILLEROY&BOCH, WMF, BERNDS,COSTA BODA, MIKAS, ROY KIRKHAM, ,BOHEMIA CRYSTAL, NACHTMANN, HOME DESIGN לחברה 14 חנויות בבעלות מלאה של החברה. החנויות ממוקמות במרכזי הקניות הגדולים.