קרדיט: freepik

בעידן בו רוב העסקים מתנהלים במקביל גם במישור הפיזי וגם במישור הוירטואלי ופעמים רבות אף במישור הווירטואלי בלבד, הנושא של אבטחת מידע וסייבר הוא מהחשובים ביותר שיש. התחום הזה הפך לחלק בלתי נפרד מההתנהלות של כל עסק ומי שמשקיע בו נהנה ממגוון פתרונות ברמה גבוהה.

קרא עוד...

קרדיט תמונה FREEPIK

מהו מגן סייבר? מה תפקידו? ומדוע כל כך כדאי להיות מגן סייבר? נתחיל במילים פשוטות: מגן סייבר הוא אדם שלמד קורס אבטחת סייבר למתחילים. מה זה אומר בפועל? כידוע, בשוק האזרחי וקל וחומר בגופים הממשלתיים קיים המון מידע רגיש, קניינים רוחניים, ושאר נכסים אלקטרוניים שהחברות והגופים השונים לא חושפים אותם קבל עם ועדה. מידע מסוג זה עשוי להיות שווה הון עתק עבור בעלי הארגונים, וברמה הביטחונית-לאומית זה גובל בסיכון ממשי של חיי אדם. בהיבט זה, אין שום הבדל בין משחק כדורגל לעולם הטכנולוגי – אם לא תגן על השטח שלך, אתה פשוט תפסיד.

קרא עוד...

קרדיט תמונה PIXABAY

בין אם מדובר על EDR Security ובין אם כל כל סוג אחר של פתרון אבטחה לעסקים, יהיה חשוב מצדכם להבין כי ישנם לא מעט פתרונות אשר יוכלו להיות לשביעות רצונכם ולאפשר לכם להיות בטוחים היכן אתם נמצאים בכל הנוגע לסוגיה הזו עמה אתם מתעסקים. לאור זאת כדאי לכם לוודא כי אתם פועלים בצורה אחראית ושקולה וזאת תוך כדי שאתם מתחשבים בכל פרט קטן שיהיה קשור לנושא וקיים במהלך הדרך. אז קחו זאת לתשומת הלב שלכם.

קרא עוד...

קרדיט תמונה PIXABAY

בקרת שכר היא חלק אינהרנטי בכל ארגון גדול. על מנת שכל העובדים יקבלו את משכורתם באופן מדויק ושתהיה בקרה מתמדת על התהליך, יש צורך בעיבוד נתונים בלתי פוסק. למרבה השמחה, בעולם קיימות כיום מערכות נתוני שכר ממוחשבות אשר מעניקות סיוע רב בעניין זה. במאמר הבא צוות קופל ראם התכנס כדי לתת לכם סקירה קצרה על Kocheck - מערכת נתוני שכר מתקדמת.

קרא עוד...

קרדיט תמונה FREEPIK

משחקים הם דרך נפלאה לצאת מעט משגרת היומיום הדוחקת ולהיכנס לאזור דמיוני ושונה מהחיים. מאז הגיח המחשב לעולמנו משחקי מחשב הפכו לתחביב אהוב בקרב אנשים רבים. במאמר הבא צוות DGKEYS התכנס כדי לתת לכם סקירה קצרה בנושא משחקי מחשב דיגיטליים.

קרא עוד...

קרדיט תמונה depositphotos 

הפרסום במדיה הדיגיטלית מהווה הזדמנות להגיע לקהלי יעד חדשים ולהגדיל את היקף המכירות. עסקים רבים נעזרים במספר אפיקים במקביל כדי להשיג את היעדים והמטרות כמו ההשקעה במסעות פרסום למוצרים או שירותים, מבצעים או קידום כניסות לאתר בכל רשת חברתית ולקהלי יעד מפולחים היטב. לא פעם מנהלי השיווק מוצאים שמסעות הפרסום לא מצליחים להשיג את היעדים לשמם הם נוצרו, ולעיתים כאשר ניהול תקציב הפרסום מופקד אצל ספק חיצוני הם מתקשים לעקוב אחר יעילות הקמפיינים ולנתב תקציבים לאפיקים מניבים יותר. כיצד ניתן לפתור את הבעיה? עם מערכת לניהול קמפיינים ייעודית, שנבנתה בדיוק למטרה זו. מהי המערכת? וכיצד היא משנה לחלוטין את הדרך שבה תוכלו לנהל את תקציבי הפרסום? הפרטים כאן בכתבה.

קרא עוד...