לרגל יום הולדתו ה-45 של ספייק ג'ונז, התסריטאי האמריקאי חברו יחדיו יצרנית הלק האמריקאית CND וקודאק – היצרנית האמריקאית לייצור חומרים וציוד לצילום על מנת להוקיר את פועלו הרב של ג'ונז בזירה, וכך הפכו אותו לאחת ההשראות המרכזיות בטקס הפתיחה של שבוע האופנה בניו יורק.

כלים

לצד עבודות צילום בולטות שלו הסתובבו דוגמניות של צמד מעצבי האופנה קרול לים והומברטו ליאון, מייסדי מותג האופנה Opening Ceremony שאת קולקציית סתיו 2015 שלהם הם עיצבו כמחווה לקודאק ובהזדמנות זאת הציבו את ג'ונז כאחת מההשראות המרכזיות לעיצובה.

להשלמת הלוק נדרשה ג'ן ארנולד- הטרנדולוגית הבינלאומית הראשית במותג הלק CND להוביל את הצוות שיעטר את ציפורני הדוגמניות במוטיבים שהתכתבו עם עולם הצילום של קודאק: הלוגו האדום-צהוב של החברה שהפכה למותג בינלאומי מוכר ולחלק אינטגרלי מהלקסיקון של התרבות הפופולרית, למבנה הלינארי המזוהה באופן ברור עם סרט הצילום 35 מ"מ וכמובן תשלילי הצילומים והצבעים שלקודאק, ורק לה, היו בדמות אותו קודכרום האגדי עם הצבעים הכי יפים, הכי רוויים והכי קרובים למה שהעין ראתה.

באירוע הפתיחה ציינה ארנולד: "נשבנו בחזון היצירתי של טקס הפתיחה, באופן מושלם הקולקציה, הקונספט והצבעים של קולקציית הסתיו של "אופנינג סרמוני" תאמה באופן ברור את הקולקציה שלנו והחיבור היה מושלם. הצבעים והמושגים של "קודאק" קשורים באופן מופלא גם עם הסיפור של CND המנציחה מדי יום את השילוב בין צבע לבין אלמנטים ופרטים מעודנים מעולם הזוהר והגראנג'. עיצובי הציפורניים בתצוגה כללו את חתימת הצבעים הנודעת המופיעה בסיומו של כל תשליל צילום ואלה הופיעו על גבי הציפורניים בקווים ובעיצובים גרפים שונים לצד שימוש במדבקות מיניאטוריות בשחור לבן שמוסגרו בדומה לסרט הצילום הקלאסי והידוע של קודאק".