"בעל עסק-איפה אתה כשמחפשים אותך בסלולאר?" - קבוצת דפי זהב יוצאת בקמפיין פרסום בעלות של 500,000 ש"ח. קמפיין הפרסום ילווה השקת שירות יחודי וראשוני של קבוצת דפי זהב במסגרתו יוענק שירות של התאמת אתרי אינטרנט למכשירי סלולאר, לבעלי עסקים קטנים ובינוניים
"נשיקות" - קמפיין פרסומי חדש של קרן לב"י למען חיילים, בהשתתפות גיא לובלצ'יק. הקמפיין נועד לעלות את מודעות החיילים לפרויקט "בגרות לוחמים" של הקרן
הדוגמנית והשחקנית הבינלאומית מילה ג'ובוביץ נבחרה לפנים של מותג שעוני היוקרה "Jacob And Company". הדוגמנית תוביל את קמפיין הפרסום של המותג גם בישראל. כ- 210 שלטי חוצות יועלו בת"א בלבד
עדן הראל ועודד מנשה נבחרו כפרזנטורים של רשת FOX HOME לעונת החגים הקרובה בעיסקה בשווי של כ-300,000 ₪
מותג האיפור המוביל בעולם, M.A.C מעלה לראשונה בישראל קמפיין פרסומי לתקשור פרוייקט "ויוה גלאם" של המותג. את הקמפיין, שעולה בהשקעה של -600,000 ₪ מובילה הכוכבת המדוברת בעולם, ליידי גאגא, המכהנת זו השנה השנייה כדוברת קרן האיידס העולמית של המותג M.A.C
קמפיין הקיץ של קסטרו יוצא הפעם לרחובות העיר כשמטרה אחת עומדת לנגד עיניו: לקרוא לכולם לצאת לרחובות ולהפגין אהבה. בסרטון הפרסומת, גל גדות ויונתן ווגמן יוצאים לרחובות יחד עם חבורה יפת תואר של צעירים חסרי מנוח, כשפריטים נבחרים מהקולקציה החדשה לגופם ומחשבות על אהבה מסתובבות בראשם
הצעת החוק לאיסור פרסום שירותי זנות של חברי הכנסת אורית זוארץ ודב חנין אושרה היום בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת. על פי החוק ייאסר לחלוטין פרסומם של שירותי זנות והעובר על החוק צפוי לשלוש שנות מאסר. איסור הפרסום חל על המפרסם, על מכין דבר הפרסום, על מי שמציג או מפיק הצגת תועבה וכן על פרסום פוגע בשלטי חוצות
תחת הסיסמא "תיירות - מנוע הצמיחה של ישראל", ייצא משרד התיירות, השבוע, בקמפיין פרסומי רחב בישראל, להעלאת תדמית מקצועות התיירות ולגיוס עובדים חדשים, בעלות של כארבעה מליון שקלים. הקמפיין, בהשתתפותם של יורם ארבל ואייל ברקוביץ', המופק באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית, ובבימוי ליאור הר-לב, ישודר החל מה- 23 במרץ בערוצי הטלוויזיה, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות
הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן הורתה לחברת האופנה TNT (הוניגמן) להסיר בתוך 7 ימים את הפרסומים הכוללים עירום ורמזים מיניים בוטים. בתמונות, המתפרסמות בחנויות ובאתר האינטרנט של המותג TNT, נעשה שימוש בדוגמנית הנחזית להיות קטינה, תוך שימוש בעירום וברמזים מיניים לקידום מכירות המותג
פנדורה, מותג תכשיטי היוקרה הדני, יוצא בקמפיין השקה בהיקף של כ-2 מיליון ₪, בעיתונות, באינטרנט ושילוט חוצות ענק בגודל 300 מ"ר