משפחת בנאי נהנים מירקות קלויים על האש בקמפיין חדש לסדרת הסלטים הקלוייים על האש של אחלה שטראוס. הקמפיין יעלה הערב באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בהיקף של 3 מיליון ₪
ממחקר חדש של המשרד להגנת הסביבה עולה כי משפחה ממוצעת בישראל זורקת לפח מידי חודש מוצרי מזון בשווי של כ - 350 ₪. המשרד להגנת הסביבה משיק היום קמפיין שמטרתו למנוע רכישת מזון מיותר ולעודד צריכה אחראית של מזון
עמותת משמר בעלי החיים בישראל הפועלת לצד משטרת ישראל באכיפת חוק צער בעלי חיים ומניעת הזנחה והתעללות, חברה אל המכללה לפרסום ACC ע"ש תרצה גרנות, המכשיר את דור העתיד של הקופירייטרים בארץ. הסטודנטים מקורס הקופי פיתחו עבור העמותה קמפיינים פרסומיים בהם תעשה העמותה שימוש למסע הפרסום להגברת המודעות לקיומה ופועלה
לאחר שבשנה האחרונה המותג עלית מקבוצת שטראוס מנהל תקשורת שוטפת עם צרכניו מעל דפי הפייסבוק באמצעות דמויות ה"עליתים". ולאחר הקמפיין שקרא לצרכנים להחליט על שמו של מוצר "וופלים או בפלות", לראשונה - פרסומת שנכתבה בוימה ושוחקה ע"י צרכנים אמיתיים. המהלך החדש למותג "שוקולד פרה", בהיקף של כ 4 מיליון ₪, יתחיל מחר בתשדיר של דקה וחצי שיחשוף את ההכנות למסע ב"מייקינג אוף", שישודר ב"ברייק הזהב" של תוכנית "האח הגדול" ערוץ 2
חברת JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב יפו, עולה בקמפיין טכנולוגי ייחודי - משדרי Bluetooth אשר יותקנו לראשונה בישראל על גבי תחנות אוטובוס מיוחדות ברחבי תל אביב, מהם יוכלו עוברים ושבים להוריד תמונה עם הפרטים אודות פעילות בנק הפועלים בפייסבוק "פועלים סטודנטים בפייסבוק"
חברת "לילית קוסמטיקה" יוצאת בימים אלה בקמפיין טלוויזיה חדש משותף עם "סופר פארם" למוצרי הפנים של מותג האיפור האיטלקי PUPA . הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין" בתקציב מדווח של 100,000 דולר והוא יעלה בין התאריכים 28/10- 24/10 בערוצים 10,2,9 ו- 24
מותג המסגרות למשקפי ראייה JUST משיק את קמפיין חורף 2011 בכיכובה של דוגמנית מירי לוי בהשקעה של 350,000 שקלים. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונים ומגזינים, באנרים בפורטלים נבחרים ועיצוב מחדש והשקה של אתר אינטרנט
חברת האופנה הבינלאומית STATUS יוצאת בקמפיין פרסום חדש לחורף 2010 בעלות של כ- 750,000 ₪. את הקטלוג החדש בחרו באופנת STATUS לצלם בעיר האורבנית תל אביב עם פרסונות תל אביביות שהצטלמו בסגנון ה street fashion (אופנת רחוב), בסטייל אישי של אושיות לילה וקובעי טרנדים אשר לא נכנעים לתכתיבי אופנה אלא יוצרים אותה בעצמם - דמויות קיצוניות ויוצאות דופן , אשר הצילומים ייצמדו ל"אני האמיתי" של כל אחת מהן וילכו איתו עד הסוף
המומחים של טפחות חוזרים: מזרחי-טפחות מעלה קמפיין חדש לבסס את מעמדו כבנק המוביל בארץ בתחום המשכנתאות. הקמפיין מדגיש את הרעיון כי בהחלטה חשובה כל-כך כדאי לפנות למומחים של טפחות. הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, ההשקעה במהלך כולו נאמדת בכ-4 מיליון ₪