כלים
משפחת בנאי נהנים מירקות קלויים על האש בקמפיין חדש לסדרת הסלטים הקלוייים על האש של אחלה שטראוס. הקמפיין יעלה הערב באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בהיקף של 3 מיליון ₪

לדברי אלעד רביד, מנהל השיווק בחטיבת מזון טרי בשטראוס:  "השילוב של רכיבים מעולים וטעם אהוב של קלייה על האש מבטאים את התשוקה שלנו לאוכל טוב והם בסיס הרעיון של הסדרה החדשה. משפחת בנאי מביאה לידי ביטוי את תשוקת היצירה והאהבה האמיתית לעשייה ואנחנו שמחים שהם שותפים לדרך שלנו בחודשים האחרונים."

אחלה של שטראוס, שחקנית חשובה ומובילה בתחום הסלטים, הכריזה כבר לפני כשלוש שנים על מהלך אסטרטגי נרחב תחת ההבטחה המותגית להיות הבחירה הטובה ביותר למשפחה. המהלך המשיך עם השקת סדרת הסלטים  ירקות קלויים על האש: חציל קלוי על טחינה, רצועות פלפלים קלויים, סלט עגבניות ופלפל קלוי חריף ומטבוחה עגבניות ופלפלים קלויים.

סדרת הסלטים החדשה ממשיכה את המהלך האסטרטגי של המותג ועיקרו הבטחה למוצרים עדיפים וטעימים יותר המתבססים על הרכיבים הטובים ביותר. הסדרה החדשה מדגישה את  השימוש בירקות קלויים על האש כדרך הכנה מוכרת ואהובה על הקהל הישראלי ואשר משלבת טעם ותהליך הכנה עדיף. מאז 2009, שודרגו כל מוצרי אחלה ובתוך כך הושם דגש על שימוש בירקות ורכיבים עדיפים, הפחתת אחוזי השומן במוצרים והחלפת השמן לשמן קנולה איכותי.

בקמפיין תחת הסלוגן: "לאכול טוב, לאכול אחלה", האבא, גברי בנאי חולם על פלפלים קלויים על האש ומגלה שזה של אחלה. הקמפיין יכלול סרטי טלוויזיה, אינטרנט ופעילות קד"מ.