כלים

סערה בעולם האופנה: בר רפאלי תסיים את תפקידה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס. את רפאלי תחליף לא אחרת מאשר הדוגמנית הבינלאומית וכוכבת משמר המפרץ - פמלה אנדרסון שתרוויח 300 אלף דולר לשנה

בתום 3 עונות, תסיים בר רפאלי את תפקידה כפרזנטורית הראשית של מותג הלבשה התחתונה בוניטה דה מאס. את רפאלי תחליף לא אחרת מאשר דוגמנית העל הבינלאומית וכוכבת משמר המפרץ – פמלה אנדרסון, שביקרה לאחרונה בישראל במסגרת התכנית "רוקדים עם כוכבים". המגעים להחתמת אנדרסון התבצעו באמצעות משרד הטאלנטים האמריקאי ICM המייצג את הכוכבת האמריקאית. אנדרסון הוחתמה על חוזה לשנתיים והיא תרוויח סכום שיא של 300 אלף דולר לשנה.

אנדרסון תנחת בישראל בתחילת חודש מרץ לצורך צילומים לסרטון פרסומת שישודר בטלויזיה וכן עבור צילומים לשלטי חוצות וקטלוג של בוניטה דה מאס. בשלב מאוחר יותר השנה, יערך  סשן צילומים נוסף בביתה שבמאליבו ובו תצטלם אנדרסון, הידועה בפעילותה ההומניטארית, לליין הלבשה תחתונה העשוי מכותנה אורגנית.

גורמים בענף האופנה מעריכים כי המהלך לגיוס פרזנטורית בינלאומית כדוגמת אנדרסון נובע מההקשר הטבעי שלה לנושא החזה הנשי, אך יחד עם זאת קשור גם להתפתחות בוניטה דה מאס ברמה הבינלאומית ובצורך בפנים מוכרות בעולם. המותג  פועל בימים אלה להיכנס לשווקים חדשים ביניהם מדינות סקנדינביה, ארה"ב, הולנד, טורקיה רוסיה וגרמניה. לאחרונה הקימה החברה "שואו רום" בניו יורק ולוס אנג'לס.

"אנו מברכים את פמלה אנדרסון על הצטרפותה לחברה ומאחלים דרך צלחה לבר רפאלי שתרמה להצלחת המותג בוניטה דה מאס", אומר צ'רלי זיתוני, מנכ"ל ובעלים של החברה. "פמלה היא אייקון בינלאומי והיא משדרת את הערכים שאנו רואים במותג בוניטה דה מאס כמו סקס אפיל, ביטחון ועצמה נשית יחד עם רוך ועדינות. מזה זמן מה שאנו בחיפוש אחר פנים חדשות שילוו את המותג בכניסתו לתחומים חדשים כגון הלבשת פנאי ואופנת בייסיק".