רוב רוכשי הרהיטים מתכוונים להשקיע בסלון או בפינת האוכל בביתם: כ-40% ישקיעו בריהוט ישיבה לסלון, כגון ספות כורסאות ו- 15% נוספים ירכשו שולחן לסלון או מעמד לטלוויזיה; כ-45% מתכוונים לחדש את פינות האוכל על-ידי רכישת שולחנות וכסאות.
רבים מרוכשי רהיטי הסלון ופינות האוכל לא יסתפקו בכך וירכשו גם מיטות, רהיטים לילדים וארונות. 20% מהישראלים מתכוונים לסייד ולצבוע את בתיהם, מהם שני שליש גם ישקיעו ברכישת רהיטים או אביזרים לבית.
לדברי שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, ממצאי הסקר משתקפים גם בסלי הקנייה של לקוחות איקאה בשבועות האחרונים: "בשבועות שקדמו לפסח ראינו יותר השקעה ברכישת רהיטים, לרבות מטבחים, משום שזו בדרך כלל סוג קנייה שישראלים נוהגים לבצע זמן מה לפני החג. לעומת זאת, ככל שאנו הולכים ומתקרבים לפסח, היקפי הרכישות משתנים ואנו רואים שמבחינה מספרית הולכת וגוברת רכישת האביזרים, כגון כלי בית ואביזרי נוי וכדומה. יחד עם זאת, הופתענו לראות, כי ככל שאנו מתקרבים לחג דווקא רכישות המטבחים הלכו וגדלו ובשבועות האחרונים מכרנו כ 200 מטבחים. אנו מעריכים שזה נובע מכך שאיקאה מאפשרת קבלת והרכבת המטבח באופן מיידי או בתוך ימים ספורים וכן מאפשרת להחזיר את המטבח – גם לאחר הרכבתו".