פרסום

(פרסום)

חברת סקר גרופ בע"מ, המתמחה במתן שירותי פרסום מתקדמים, שיווק והקמת מערכות מדיה ומסכים מתקדמים, עושה היסטוריה כאשר היא משיקה את מסך ה LED הגדול בישראל המוצב בחזית קניון הזהב בראשון לציון

(און ליין)

לראשונה בישראל, הוקם מיזם אינטרנטי, אתר "חסות", המרכז עבור כל מי שעוסק בשיווק את אפשרויות הפרסום הזמינות להיחשף לקהל היעד שלו

(פרסום)

קמפיין פרסומי חדש לאתר "משרדיה", המשווק ברשת ציוד משרדי, מחדד את המאבק על לב הצרכנים בתחום הציוד המשרדי. הקמפיין, בעלות 700 אלף שקלים, בניהול משרד הפירסום למל-כהן יתמקד ביתרונות אתר "משרדיה". המסר הוא "צא מהאופיס כנס למשרדיה" במקום לממן שכר דירה יקר לחנויות, בלי שיטוטים בחנות, בלי קטלוגים מייגעים ובלי הסברים מורכבים בטלפון

(פרסום)

קמפיין אינטרנט ויראלי יצר רעש ומהומות אצל עובדי חברות הפרסום בארץ, בעקבות סרטון Youtube שנוצר בקמפיין המדבר על ינון לנדנברג – מנכ"ל ובעלי חברת הפרסום E-dologic. הוידאו שנוצר ע"י איתן נחמיאס (בעלי חברת הפרסום Oracall.com ) יחד עם הבמאי-קומיקאי דדו מילמן הוא בעצם מערכון אשר מתייחס אל לנדנברג ואל אמא שלו במטרה לקחת חלק במבצע הפרסומי "פיג'לינג שולחים אתכם להופעה של ליידי גאגא". לנדנברג עצמו מצא את הוידאו מצחיק ופירגן אצלו בפייסבוק למרות שבפועל הסתבר כי אמו "כבר לא איתו"

(פרסום)

מספר ימים לאחר פרסום נתוני ה-TGI אשר מצביעים על עלייה בשיעור המאזינים לרדיו קול חי, משיקה התחנה החרדית קמפיין פרסומי חדש למפרסמים במדיה הכללית בעלות של חצי מיליון ₪. "מתפלל להגדיל את המכירות ? תגדיל את נתח הפרסום!"- כך מדגישים ברדיו קול חי דרך קמפיין פרסומי נרחב את כוח הקנייה של המגזר החרדי עבור מפרסמים פוטנציאליים. לפי הערכות שונות שפורסמו לאחרונה המגזר החרדי והדתי במדינת ישראל מונה קרוב למיליון איש

(קד"מ)

הבוקר תידון ועדת הכלכלה של הכנסת בהצעות החוק של ח"כ אורלב וח"כ אזולאי, שנועדו לפתור את תופעת "דואר הזבל". הצעת החוק המקורית הוגשה כתיקון לחוק הגנת הצרכן התשמ"א –1981 . המציעים התבקשו להחריג את תיבות הדואר מהאיסור על הנחת דברי פרסומת

(פרסום)
מיד לאחר חג הפסח יחל מחזור הלימודים הראשון בשלוחה החרדית של 'הבצפר' , בית הספר של חברות הפרסום למקצועות השיווק והפרסום, שתפתח בבני ברק. ההחלטה על פתיחת שלוחה ייעודית לציבור החרדי התקבלה בהנהלת הבצפר בעקבות התפתחות ענף הפרסום והשיווק במגזר החרדי בעשור האחרון שהובילה לעלייה בביקוש לכוח אדם חרדי מקצועי. הקורסים שייפתחו לאחר חג הפסח הם קורס לשיווק ופרסום וקורס יחסי ציבור ודוברות. הקורסים יתקיימו בנפרד לגברים ולנשים
נוצר ב-28.02.2010 01:02
(פרסום)

newlogo6"הילוך שישי " מובילים מהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש בהיקף של כ- 500,000 ₪ . הסלוגן הנבחר להוביל את המהלך :"הילוך שישי"- המומחים בענף הרכב. הילוך שישי, קבוצת מרכזי שירות ומכירה לרכב יוצאת בימים אלו במהלך מיתוג מחדש שיכנס לתוקף החל מה-1/3/2010. במסגרת המהלך נעשתה האנשה של סמל הפרפר המלווה את החברה כבר עשרות שנים ונוסף הסלוגן: "הילוך שישי - המומחים בענף הרכב". הפרפר מייצג את המסורת של הקבוצה והאנשתו - את אופייה המקצועני, השירותי והחדשני של הקבוצה.