עם קבלת הרישיון, " "רמי לוי">רמי לוי שיווק השקמה תקשורת בע"מ" תוכל לפתוח במו"מ עם החברות הסלולאריות לגיבוש הסכם על מחיר השימוש ברשתות הקיימות, במגמה להתחיל לספק שירותים במהלך שנת 2011. היה והחברה לא תצליח להגיע להסכמות עם אחת או יותר מהחברות הקיימות, יקבע שר התקשורת את תנאי השימוש של החברות הווירטואליות.
השר כחלון הודיע בעבר כי הוא מעדיף שהחברות תגענה להסכמה ביניהן, ללא התערבותו, אולם הוא ציין כי במידה והחברות לא יגבשו הסכמה הוא יקבע את התעריף לפי הצורך הפשוט של הגברת התחרות ושיפור רווחת הצרכן.
צעד זה הינו חלק מתפיסת העולם של משרד התקשורת להגברת התחרות בשוק הסלולר ולהורדת המחירים לצרכן, הכוללת הכנסת חברות נוספות לשוק זה, מתוך הנחה כי כניסת חברות נוספות תגביר את התחרות על כיסו של הצרכן הישראלי ותציע לו חבילות תקשורת במחירים אטרקטיביים יותר. צעד זה מצטרף לשורת צעדים נוספים שבוצעו לאחרונה לצורך השגת מטרה זו ובהם הפחתת דמי הקישוריות, הפחתת קנסות המעבר בין החברות ונקיטת צעדי ליברליזציה בייבוא מכשירים סלולאריים.
שר התקשורת משה כחלון: "במשך עשור שוק הסלולר סבל מקיבעון, לא נוספה לו תחרות ולא היה מעבר ראוי בין החברות. הפחתת דמי הקישוריות, תסייע לחברות הסלולאריות החדשות להיכנס לשוק ולהציע מחיר נמוך יותר. הן צפויות למשוך את המחירים בשוק כלפי מטה. בכך, אנו ממשיכים ברפורמות שעיקרן לאפשר לצרכן את החופש לבחור בלי אזיקים על הידיים".
"רמי לוי">רמי לוי אמר כי: "הסלוגן שלנו הוא 'זול להיות בקשר' וכך אכן יהיה. כפי שבשוק קמעונאות המזון הורדנו את המחירים תוך כדי תחרות מול מתחרים חזקים, כך נעשה בתחום הסלולר. ההוצאות הסלולאריות הן הוצאה משמעותית לכל "משפחה בישראל">משפחה בישראל , וחסכון בתחום הזה משמע שיפור רמת החיים וחסכון כספי דווקא לאנשים עם הקשיים הכלכליים. כולנו נרוויח, גם מי שימכור לנו זמן אוויר".
מנכ"ל משרד התקשורת, עדן "בר טל">בר טל , ציין : "כניסתו המוצלחת של "רמי לוי">רמי לוי לשוק הרווי בתחום המזון מול מתחרים גדולים מוכיחה שלחברות הסלולאריות החדשות יש מקום ועתיד חיובי".