בירה מכבי החליטה לפרגן לקהל שלה ולהקים פלטפורמת הופעות חדשה, ברוח הנונשלנטית והאלטרנטיבית של המותג. סיבובי הופעות של אמנים בכירים בבתים פרטיים. אנחנו קוראים לזה מכבי הום טור.
ב- 26 ביולי 2010 ייצא לדרך "מכבי הום טור", קמפיין חדש מבית בירה מכבי. בסיסו של הקמפיין, כאמור, בפעילות שטח חדשנית: סיבובי הופעות של אמנים בבתים פרטיים, מול בעל הבית וקבוצת החברים שלו.
שלומי שבן, מהאמנים המקוריים בישראל, ישיק את הפרויקט ויקיים סדרה של 6 מופעים אינטימיים עם פסנתר כנף בבתים ברחבי הארץ, החל ב- 21 באוגוסט 2010. שבן אומר, "אני מאוד שמח ונרגש לקראת ההזדמנות המיוחדת הזאת לפגוש את הקהל שלי כל כך מקרוב. נראה לי שהולך להיות מעניין".
את פעילות הקמפיין ירכז האתר הייעודי .hometour.co.il האתר יזמין את הגולשים להציע את סלון ביתם כחלל לאחת ההופעות, וגם יציג סרטוני באז בבימויו של אדם ביזנסקי ובכיכובו של שלומי שבן ועוד הפתעות והברקות כיד הדמיון הטובה. באתר מופיעים הסברים כיצד מצטרפים כמועמדים: שולפים מהמדף הביתי תקליט או דיסק עם עטיפה שווה במיוחד, מצטלמים איתה בפוזה מנצחת, מצרפים תמונה ופרטי הסלון ושולחים עם הסבר משכנע, מדוע זהו הסלון הראוי לארח הופעה ביתית של שלומי שבן במכבי הום טור.
שותף אסטרטגי בפרויקט הוא בלוג העונג (עונג שבת) של גיא חג'ג', בלוג המוזיקה הגדול בישראל Haoneg.com)). על קונספט הפרויקט, כמו גם על שיווקו, הפקתו והוצאות לפועל, חתומה סוכנות האסטרטגיה והקריאייטיב EPW-Media .