לא רק תכשיט: משקפיים מודפסים עם תאורת קריאה, תיק חכם שמאפשר לארוז רק כמות מתאימה של חפצים, תכשיט ששומר "ספייס", תכשיט סלפי שמתעד את העונד במהלך היום ועוד... החידושים המעניינים המשלבים את טכנולוגיות המחר במגוון תכשיטי הדור הבא שעצבו הסטודנטים בשנקר
שנה שנייה ברציפות שסטודנטים משנקר הישראלית זוכים בתחרות התכשיטים הבינ"ל: אסנת הר-נוי, בוגרת המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר זכתה בתואר "תגלית השנה" במסגרת שבוע האופנה הבין לאומי במיאמי (MIAMI FASHION WEEK) שהתקיים לפני כשבוע. שבוע האופנה במיאמי נחשב לאחד האירועים החשובים בזירת העיצוב הבינלאומית, אשר מושך אליו אינספור קנינים ומנהלים בתעשית האופנה. בשנה שעברה בוגר נוסף במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, חגי גפן, זכה אף הוא בתחרות היוקרתית.
אתר התכשיטים giftshop מדווח על ביקוש עירני לתכשיטי ענבר. "הופתענו לראות שדווקא האמבר שהיה נחשב ל"פאסה", זוכה לביקוש ער, המקביל לביקוש לפנינים שנחשבות ל"טיימלס" ולאמטיסט שמאוד פופולרית בישראל", מסבירה מירית אדיר מנהלת האתר ושותפה במיזם. "השילוב של ענבר עם כסף הולך מאוד חזק באתר, בעיקר עגילים ותליונים. גם לצמידי ענבר יש ביקוש בולט, אם כי מתון יותר"
"המגמה החדשה שמכניסים האסטונים לעולם עיצוב התכשיטים מדהימה את העולם, זה הדבר הכי שונה ואחר שקרה בתחום בשנים האחרונות" אומר שרון קרן, ראש המחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר, שתארח את מובילי הסצינה האסטונית בעיצוב תכשיטים לתערוכה פורצת גבולות בתחום. האסטונים מציגים שילוב ייחודי בין ברזל, עץ ואבנים עם מתכות מסורתיות – "ריטואל", תכשיטים פאגניים בתערוכה חדשה וסדנת אמן בשנקר
PANDORA , ענקית התכשיטים מדנמרק, משיקה, לרגל צאת הסרט המדובר "מראה מראה" – סיפורה של שלגייה ושבעת גמדיה, צמידים בהשראת הסיפור הקלאסי והסרט החדש
רוני רוס, יזמית בנשמתה, המוכרת מתחום ההיי-טק , המציאה מוצר ייחודי וראשון בעולם דווקא בתחום האופנה: פרו פרו – תכשיטים בהדבקה לגוף. החזון שהנחה את רוס בגיבוש המוצר הוא לשחרר את התכשיט מהצורך להיות תלוי – על הצוואר, על פרק היד, או על תנוך האוזן - ולאפשר לתכשיט להפגין את עצמו בכל מקום על הגוף - על הכתף, על הזרוע, על הגב, על הירך או שוק הרגל
במיוחד לט"ו באב וכמתנה מיוחדת: רשת ג'נטלמן משיקה בימים אלה את הקולקציה החדשה של תכשיטי 'אמונה'. בקולקציה החדשה שרשראות וצמידים עשויים מכסף בעלי מוטיבים מעולם היהדות - מתנה מרגשת מכל הלב לבן הזוג האהוב וכמתנה בעלת משמעות מיוחדת
פנדורה, מותג תכשיטי היוקרה הדני, יוצא בקמפיין השקה בהיקף של כ-2 מיליון ₪, בעיתונות, באינטרנט ושילוט חוצות ענק בגודל 300 מ"ר
הכוכבת הבינלאומית, מורן אטיאס, נבחרה כפרזנטורית למותג היוקרתי- Zuri- Jewelry&Watches המושק בימים אלה בישראל יחד עם פתיחת החנות המעוצבת ב"סי אנד סאן". מורן תקבל כ-50,000 $ ותככב בקמפיין שיעלה בשלטי חוצות ובמגזינים מובילים