לאחר שבשנה האחרונה המותג עלית מקבוצת שטראוס מנהל תקשורת שוטפת עם צרכניו מעל דפי הפייסבוק באמצעות דמויות ה"עליתים". ולאחר הקמפיין שקרא לצרכנים להחליט על שמו של מוצר "וופלים או בפלות", לראשונה - פרסומת שנכתבה בוימה ושוחקה ע"י צרכנים אמיתיים. המהלך החדש למותג "שוקולד פרה", בהיקף של כ 4 מיליון ₪, יתחיל מחר בתשדיר של דקה וחצי שיחשוף את ההכנות למסע ב"מייקינג אוף", שישודר ב"ברייק הזהב" של תוכנית "האח הגדול" ערוץ 2
פרסום
עולים להתקפה: אתר "משרדיה" מוציא קמפיין נגד רשתות הציוד המשרדי
קמפיין פרסומי חדש לאתר "משרדיה", המשווק ברשת ציוד משרדי, מחדד את המאבק על לב הצרכנים בתחום הציוד המשרדי. הקמפיין, בעלות 700 אלף שקלים, בניהול משרד הפירסום למל-כהן יתמקד ביתרונות אתר "משרדיה". המסר הוא "צא מהאופיס כנס למשרדיה" במקום לממן שכר דירה יקר לחנויות, בלי שיטוטים בחנות, בלי קטלוגים מייגעים ובלי הסברים מורכבים בטלפון
טכנולוגיה בפרסום: Bluetooth בתחנות אוטובוס
חברת JCDecaux, בעלת הזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל אביב יפו, עולה בקמפיין טכנולוגי ייחודי - משדרי Bluetooth אשר יותקנו לראשונה בישראל על גבי תחנות אוטובוס מיוחדות ברחבי תל אביב, מהם יוכלו עוברים ושבים להוריד תמונה עם הפרטים אודות פעילות בנק הפועלים בפייסבוק "פועלים סטודנטים בפייסבוק"
מותג האיפור pupa יוצא בקמפיין עם סופר פארם
חברת "לילית קוסמטיקה" יוצאת בימים אלה בקמפיין טלוויזיה חדש משותף עם "סופר פארם" למוצרי הפנים של מותג האיפור האיטלקי PUPA . הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין" בתקציב מדווח של 100,000 דולר והוא יעלה בין התאריכים 28/10- 24/10 בערוצים 10,2,9 ו- 24
הדוגמנית מירי לוי תככב בקמפיין של משקפי JUST
מותג המסגרות למשקפי ראייה JUST משיק את קמפיין חורף 2011 בכיכובה של דוגמנית מירי לוי בהשקעה של 350,000 שקלים. הקמפיין יכלול מודעות בעיתונים ומגזינים, באנרים בפורטלים נבחרים ועיצוב מחדש והשקה של אתר אינטרנט
עדי ברקן יוביל את הקמפיין נגד היריונות בלתי מתוכננים
צלם האופנה עדי ברקן נרתם למסע הסברה שתוביל חברת "באייר" יצרנית הגלולה למניעת היריון "יאז". הקמפיין ההסברתי לצעירות ידגיש את חשיבות השימוש באמצעי מניעה וגלולות למניעת הריון בהשקעה של 500 אלף שקל
רשת "יהלי" לבגדי מעצבים לילדים יוצאת לקמפיין חורף
רשת חנויות "יהלי" בגדי מעצבים לילדים יוצאת בקמפיין לסתיו/חורף 2010/11. הנהלת הרשת יוצאת בקמפיין שיווקי לעונת החורף בהשקעה כספית של יותר מ- 30,000 $ במהלכה תושק קולקציית בגדי הילדים החדשה ותיחשף במגוון אתרי אינטרנט נבחרים ומדיות נוספות