כל פעילות גופנית היא ברוכה, בין אם אתם מקפידים לעשות הליכה של 45 דקות 3 פעמים בשבוע לפחות, ובין אם אתם עוסקים בצורה אינטנסיבית יותר בפעילות הגופנית המועדפת עליכם, יהיה זה אימון כושר, משחק בכדורעף, ריצת מרתון, אגרוף, קרב מגע ועוד. אך גם לפעילות ספורטיבית מהנה יש מחיר, שכן פציעות ספורט הן בלתי נמנעות כמעט. אספנו את הסיבות הנפוצות יותר לפציעות ספורט, על מנת שניתן יהיה להיזהר מהן, ובכל שינוי לפנות לגורם מטפל.

קרא עוד...

לא פחמימות ריקות, כן ירקות, לא קמח לבן (ולא סוכר לבן), רק עם חלבונים, רק אורגני, רק בשר, בלי מלח, עם כמון, כן לאכול הרבה (אבל קצת), לא להיות רעבים (אבל לא לאכול הרבה) ועוד שלל טיפים מתחום התזונה משתוללים ברשת ועושים סלט עבור מי שפשוט מבקש לשמור על הבריאות. שנעשה מעט סדר בתחום שבו לכל אחד יש מה להגיד? בהחלט ננסה.

קרא עוד...

תיקון הליכון. צילום: pixabay

סוגים שונים של מכשירי כושר, ובראש ובראשונה הליכונים מסוגים שונים, ניתן למצוא כיום באינספור מקומות שונים. מלבד לבתים פרטיים ובנייני מגורים אשר רבים מהם מתחזקים כיום חדר כושר קטן ופרטי, גם באינספור בתי עסק ניתן למצוא מכשירים אלו – כמובן שבחדרי כושר למיניהם, אך גם במשרדים רבים ניתן למצוא כיום אזורים המוקצים לרווחת העובדים, ובחלקם הגדול גם מכשירי כושר בסיסיים המאפשרים לעובדים להתאמן במהלך יום העבודה בלי לבזבז זמן ולצאת מהמשרד.

קרא עוד...

איך זה שלאחר ספינינג, אירובי או ריצה פתאום חשים בכאב ברכיים?

במקרים רבים, דווקא פעילות ספורטיבית בריאה מובילה לתופעות של כאב מפרקים, ובעיקר – כאבי ברכיים. מדובר על תופעה מוכרת שכן הלחץ על המפרקים בפעילות גדול יותר, השחיקה מתעצמת והחשיפה לפגיעה או להחמרת מצב קיים - גדלה. תופעת כאב הברכיים בשל פעילות ספורט שכיחה בקרב גילאי 40 ומעלה.

קרא עוד...

הקיץ כבר מגיע ומביא עמו מעלות חום גבוהות, אחוזי לחות והרבה מאד זיעה. שינויים נוספים שחלים עלינו הם שינויי תזונה, חילוף חומרים ותנודות בהיקף ובאופי הפעילות הספורטיבית שאנו מבצעים. כיצד אנחנו יכולים לשפר או לכל הפחות לשמר, וממה צריך להיזהר

קרא עוד...

תהליך הרזיה אינו פשוט כלל, אך כאשר מתאימים את הדיאטה לשגרת החיים וליכולות המנטליות, היא יכולה להיות הרבה יותר פשוטה. דיאטת כסאח היא אחת מהדיאטות שרבים מתפתים לעשות אך לפני שאתם מתחילים בה, מן הראוי להכיר אותה ולהבין לצד יתרונותיה גם מה החסרונות שלה.

קרא עוד...

טעים ובריא - לעבודה ולבית הספר

עזבו את הטייק-אווי והניחו לסנדוויץ' עם הגבינה הלבנה! הגיע הזמן לרענן את הארוחות שאתם לוקחים אתכם לעבודה, וגם את אלה שאתם שולחים עם הילדים לבית הספר | ד"ר שרה קפלן, דיאטנית ראשית

קרא עוד...

עדכונים אחרונים

ינו 22, 2020

הסיבות הנפוצות לפציעות ספורט

תזונה וכושר
ינו 20, 2020

שירותי סיעוד

המגזין