Wellness & Technology- Trends & Innovations – כנס מנהלי כושר ומרכזי ספורט ופנאי, יתקיים במסגרת GYM & POOLS ISRAEL התערוכה המקצועית לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא, המאורגנת ע"י קבוצת שטיר, ביום ד' ה-24 לפברואר בשעה 9.30. בכנס תוצג בפני המנהלים מטריית נושאים מקיפה ומרתקת, הכוללת חידושים רפואיים, חידושים טכנולוגיים, שיטות אימון גופני חדשניות, שיטות ניהול, שיווק ומיתוג, שימור לקוחות בעידן הדיגיטלי ועוד

כלים

אמיר אלרואי, יו"ר הכנס, מסביר, כי העולם עובר בשנים האחרונות מהפכה של ממש בהתמקדות באורח חיים בריא, על כל היבטיו. "למעשה" אומר אלוראי "wellness , היא צורת חיים הוליסטית המתייחסת לאורח החיים של האדם בפאן המנטלי, הפיזי, הנפשי והסביבתי. העולם עובר ממגמה של "חולי" למגמה של "בריאות". ועל כך הכנס".

מהפכת הwellness-, היא תעשיה גלובלית, מתפתחת, שכיום לפי ההערכה מגלגלת כ-3.1 טריליון דולר. בתעשיה הזו נכללת תעשיית הכושר הגופני, הבריאות, העולם הרוחני, החיבור בין הרפואה לאורח החיים, הטיפוח והיופי.

"אם בעבר" אומר אלרואי "הלכנו על ההליכון בחדר הכושר. היום הוא כבר מדבר איתנו, מכיר אותנו ואוסף את הפרטים אודותינו. כשתכננו את הכנס, בנינו אותו תוך התייחסות לכל תחום, החל בחיבור בין רפואה לאורח חיים בריא, שיווק, חידושים טכנולוגיים ושיטות ניהול מתקדמות".

בין ההרצאות בכנס: אלון קוטב, שותף ומאמן בכיר ב"תות תקשורת", שידבר על ניהול השינוי כמרכיב עיקרי ביצירת wellness, היזם עודד רהב, אחד מששת השחיינים ששברו שיא עולם למרחק כששחה מקפריסין לישראל, ידבר על "סיפור על אהבה וחושך" – בגרסה הרטובה ועל עמידה במטרות ויעדים. רונן מאיר, מומחה בשיווק דיגיטלי ידבר על שימור לקוחות בעידן הטכנולוגי ועוד.

הכנס יתחיל בשעה 9.30, ויסתיים בארוחת צהרים וביקור בתערוכה בשעה 14.30.

GYM & POOLS ISRAEL

| 23-24 בפברואר 2016 | ביתן 10 גני התערוכה תל אביב

שעות פתיחה:

שלישי 23/2 11:00-21:00

רביעי 24/2 11:00-19:00

לקהל מקצועי, הכניסה עם הזמנה או ברישום מקדים ללא עלות

התערוכה פתוחה לציבור הרחב חובבי ספורט בעלות 30 ₪ (מעל גיל 13)

התערוכה מאורגנת ע"י קבוצת שטיר, המתמחה בייזום, שיווק, הפקה וניהול של תערוכות וכנסים מקצועיים, החלה את פעילותה בשנות ה-70 ע"י ישראלה שטיר-איינשטיין ויוסף (דובי) שטיר והייתה ממייסדות הענף בישראל. במרוצת השנים התפתחה החברה וכיום היא מנהלת רבות מהתערוכות המובילות בישראל. כיום החברה מנוהלת ע"י המנכ"ל גיל שטיר ומהווה גורם מרכזי ומוביל בענף התערוכות והכנסים.