קבוצת תושבים צעירים שפנו לעיריית חולון לפני חודשים מספר בבקשה להתקין מתקני כושר בגן חסדאי, בשכונת גרין, שמחו לגלות כי העירייה נענתה לפנייתם, לאחר שאיתרה מיקום מתאים ונמצא התקציב לכך.

כלים
שכונת גרין. צילום: עיריית חולון
שכונת גרין. צילום: עיריית חולון

מדובר במספר בחורים, חלקם לפני שירות צבאי וחלקם אחריו, המשחקים כדורגל כמעט מדי יום בגינה הממוקמת בין רחוב חסדאי לבין רחוב המעפילים. התושבים כתבו בפנייתם למחלקה לפניות הציבור כי הם נאלצים ללכת עד הפילבוקס המרוחק מאיזור מגוריהם, על מנת להתאמן במכשירי כושר וביקשו מהעירייה להתקין בגינה השכונתית מתח ומקבילים, לרווחתם, לרווחת תושבי שכונות גרין ולרווחת תושבי שכונות עם ותל גיבורים הסמוכות.

אגף גנים ונוף בעירייה הרים את הכפפה ולאחר שנמצא כי אכן יש צורך במתקנים מעין אלה באיזור, איתרו באחרונה עובדי האגף חלקה מתאימה בגן, בה נשתלה בעבר ערוגת ורדים שלא שרדו. לאחר מכן, בוצע תכנון של מתקני כושר הכוללים גם מתח ומקבילים, בהתאם לבקשת התושבים.

בהמשך פורקה הערוגה והמתקנים הוצבו במקום, יחד עם דשא סינטטי בעל משטח בולם נפילה. התושבים הספורטיבים לא הסתירו את שביעות רצונם וזמן קצר לאחר ההתקנה כתבו לראש העיר, מוטי ששון , הודו לו על הטיפול המהיר בבקשתם וציינו כי הם ותושבים רבים אחרים נהנים מאד מהמתקנים.