כמה טוב שיום אהבה מתקרב. לפעמים זה נראה מוזר מדוע דווקא בחודשי החורף הקרים בחרו לציין את יום האהבה. אבל כאשר חושבים על זה, האהבה היא מה שמחמם אותנו בימים הקרים. אבל עלינו להשקיע באהבה ולשמר אותה בכל ימי השנה.

קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

 יום האהבה אינו עומד בסתירה לזה, זוהי הזדמנות לכל אחד מאיתנו לעצור רגע ולהקדיש זמן בשביל לחגוג את האהבה ולהוקיר תודה לבת הזוג שלוקחת חלק בחיינו. וכן, גם מתנה מרגשת היא צורה יפה לחגוג את יום האהבה.

שמנו לב שלקראת יום האהבה כל החנויות מציגות דובונים ולבבות, וזה באמת חמוד מאוד. אבל החברה שלכם כבר לא בת 12, ואתם מחפשים משהו בעל יותר משמעות מספל עם דובי ושוקולד לבבות אדומים. אתם מחפשים מתנה שבאמת תהיה סמל לאהבה ומחויבות, בכל יתר ימי השנה.

מתנות ליום האהבה לבת הזוג צריכות להביע את האהבה בצורה מיוחדת, באופן המבדל אותן ממתנות אחרות. אינכם רוצים רק משהו שירגש באותו הרגע, אלא משהו שירגש כל בוקר מחדש. כמו תכשיט אותו תענוד בת הזוג. כך בכל בוקר, בכל מקום אליו היא תלך היא תמיד תיקח קרוב ללבה את המתנה הסמלית ומלאת האהבה.

תכשיטים ליום האהבה המתנה המושלמת

נראה כי לחברת ארטיזן ננו תכשיטים יש את התשובה, תכשיטים ייחודים ויוצאי דופן המתאימים במיוחד להביע את מסר האהבה. ליין התכשיטים כולל שימוש בהטבעות זהב מיניאטוריות של מסרי האהבה, כמו למשל הכיתוב ”אני אוהב אותך“ בשפות שונות. התכשיטים מגיעים בעיצובים שונים, ולכל אחד מארז יוקרתי הכולל זכוכית מגדלת באמצעותה ניתן לקרוא את ההטבעות. ניתן לשאת את זכוכית המגדלת על מחזיק המפתחות, וכך בת הזוג תמיד תוכל להיזכר באהבה.

למשל אחד העיצובים שאהבנו מציג שרשרת עם תליון העשוי אבן זירקוניה בצורת לב. על הלב מוטבע הכיתוב ”אני אוהב אותך“ ב 10 שפות. כך שכל העולם יוכל לקרוא את הצהרת האהבה הזו. השרשרת עשויה מכסף או זהב מצופה כסף לבחירתם, וניתן לבחור גם את צבעי האבן.

תכשיטי ננו תנ“ך

ואם אתם עדיין מתפעלים מהרעיון הייחודי, נראה שארטיזן ננו תכשיטים הצליחה לקחת את זה צעד אחד קדימה עם תכשיטי ננו תנ“ך. תכשיטים אלו כוללים שבב זעיר עליו מוטבע כל התנ“ך! מתנה שכזו קושרת בין האהבה שלכם, לבין המסורת היהודית ונצחיות האמונה.

ומבחינת העיצובים, הם מרהיבים ביופיים. אנחנו אהבנו במיוחד לב ננו תנ“ך עם פרח האהבה. מעבר לעיצוב המרהיב של לב אלגנטי ובמרכזו פרח, נראה שהמעצבים חשבו על הפרטים הקטנים ביותר. הפרח עשוי מ 13 צלעות, המבטאות את המילה אהבה בגימטריה.

נראה שהקונספט הייחודי קולע בול למטרה ומעניק לתכשיט ערך מוסף המעצים את הריגוש. עם מתנות שכאלו אתה הולך לרגש את בת הזוג במתנה שבאה מהלב.