שנה חלפה מאז נפתר שגב אליאס, תושב מיתר ומנהלה לשעבר של מע"ש (מועדון עבודה שיקומי) המופעל על ידי עמותת "יחדיו" בבאר שבע. השבוע הגיעה משפחתו לטקס הנצחה במועדון שיקמה לאנשים בעלי צרכים מיוחדים שבמועצה המקומית מיתר, שם הוקמה פינה קריאה על שמו.

כלים
מיתר: הנצחה לשגב אליאס ז''ל מנהל מועדון העבודה השיקומי ב''ש
מיתר: הנצחה לשגב אליאס ז''ל מנהל מועדון העבודה השיקומי ב''ש

שגב אליאס, עלה מאיראן לפני כ-45 שנים ולאחר שהגיע לישראל, החל לנהל את מע"ש המופעל ע"י עמותת "יחדיו". אליאס, תושב מיתר, היה מנהל מע"ש במשך 35 שנים עד שנפטר שנה שעברה. מע"ש הוא מקום המעסיק אנשים בעלי מוגבלויות ובעלי צרכים מיוחדים.

משפחתו של אליאס, תושבי המועצה המקומית מיתר, החליטו כי המקום המתאים ביותר להנצחתו של שגב הוא מועדון "שיקמה" לאנשים בעלי צרכים מיוחדים שבישוב. לכן הגיעו השבוע בני משפחתו לטקס הנצחה במועדון. בטקס נאמה אשתו של שגב וסיפרה על פועלו ועל האהבה שלו לבני אדם. לאחר מכן חנכה המשפחה את פינת הקריאה על שמו של שגב וקבעה בקיר מגן עם תמונתו.

אבנר בן גרא, ראש המועצה המקומית מיתר, נכח גם הוא באירוע ההנצחה – "אנו גאים ומודים למשפחתו של שגב אליאס, מהסמלים הבולטים בתחום הצרכים המיוחדים, שבחרו במועדון שיקמה שלנו להקים את פינת ההנצחה על שמו. מועדון שיקמה שם לעצמו למטרה לאפשר לאנשים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים להרגיש חלק מהקהילה ואנו רואים במטרה זו חשיבות עליונה, כפי שאני מאמין ששגב ראה" מסר בן גרא.