בטכס חגיגי, במעמד מנכ"ל עיריית קרית מוצקין, נגזר הסרט עם פתיחתה של מרפאה חדשה והמרווחת שהקימה כללית בקומה השניה במרכז המסחרי בנווה גנים

כלים
קרית מוצקין: נחנכה המרפאה החדשה של כללית בנווה גנים
קרית מוצקין: נחנכה המרפאה החדשה של כללית בנווה גנים

בטכס חגיגי, שבו נחנכה המרפאה החדשה של כללית בנווה גנים, גזרו את סרט פרופ' מ"ק חן שפירא - מנהלת כללית במרחב חיפה וגליל מערבי, ויריב גסר מנכ"ל העיריה אשר ייצג את ראש העיר צורי שברגע האחרון נבצר ממנו להגיע לטכס. יריב גסר אף סיפר שהוא לקוח מרוצה של כללית מזה 25 שנה, מאז השתחרר מהצבא ועתה, עם מעבר למגורים בשכונה חדשה באיזור, יהנה משירותי המרפאה.

פרופ' מ"ק חן שפירא הדגישה כי פתיחת המרפאה הינה חלק מתנופת פיתוח השירות של כללית בקריות, כולל הפעלת מוקדים יעודיים לבדיקות דם, כולל אחד בקומת הכניסה של המרכז בנווה גנים, מרפאה חדישה בקרית שמואל ולאחרונה גם מרפאה לבריאות הנפש לילדים, מרפאה שעתידה לקום בקרית חיים ועוד. כמו כן, מתבצע שיפוץ מקיף במרפאת הרמן ועוד. היא בישרה גם שלמרפאה החדשה שנחנכה תצטרף בקרוב גם רופאת נשים וכי "השמים הם הגבול" בפיתוח השירות במקום בעתיד.

בהקמת המרפאה שנחנכה השקיעה כללית כשני מיליון ₪ והיא עתידה לשרת כ-4000 מטופלים של כללית שיטופלו על ידי צוות של מומחים ברפואת משפחה, ילדים, אחיות, רוקחת ויקבלו שירותי משרד. בתכנונה של המרפאה, הושם דגש רב על פרטיות המטופל ותנאי המתנה ידידותיים ומרווחים.