קורל מנשרוב, מורה רוחנית, מאבחנת, מתקשרת ומטפלת רב-תחומית, מגיעה ממקום מושבה בלוס אנג'לס, אל מרכז הקונגרסים באשקלון שם תעביר סדנה ייחודית ומרתקת בנושא: "המסלול המהיר להטענה ושדרוג החיים באמת האהבה".

כלים
קורל מנשרוב. סייעה לעשרות אלפים בעולם
קורל מנשרוב. סייעה לעשרות אלפים בעולם

בסדנה בת חמש שעות (עם הפסקה באמצע) שוזרת אשת הרוח הידועה, בצורה מופלאה, מידע, הבנות וכלים, יחד עם פעילות רוחנית אינטראקטיבית יוצאת דופן המעבירה את המשתתפים תהליכים חווייתיים עוצמתיים משמעותיים אשר יסייעו להם להטמיע את הידע וההבנות בכדי ליצור שינוי מהותי בכל מעגלי החיים לרבות בריאות, אהבה, פרנסה, זוגיות, קריירה, מערכות יחסים ועוד.

במסגרת פעילותה הענפה, במשך כארבעה עשורים, נגעה קורל מנשרוב בנשמות של עשרות אלפי אנשים מכל רחבי העולם וסייעה להם להגיע לחיים של הבנה וסיפוק גדולים יותר באמצעות מדריכים רוחניים המלווים אותה מאז ילדותה וזוכה לביקורים ומסעות ברמות רוחניות גבוהות ובמימדים שמעבר. נוסף על כך, היא ידועה ביכולות המדהימות שלה להיכנס בדלת הראשית של נשמת האדם, לפגוש מטופל ומייד, כמו בצילום רנטגן, לראות את ההפרעות הנוכחיות והעתידיות של המטופל.

הסדנאות שהיא מפיקה ומקיימת ברחבי העולם הינן סדנאות עוצמתיות, מאירות ומעוררות שיוצרות שינוי אנרגטי דרמטי ויוצא דופן בקרב כל הנוכחים באירוע ובמעגלים מתרחבים של הסביבה המיידית ועד לרמת היקום בכללותו. הודות לאינטראקציה האנרגטית הייחודית שהיא יוצרת, בסיוע ליווי והנחיה מהעולמות העליונים, כל ערוצי ההתחברות של כלל הנוכחים מתאחדים לכדי לפיד אנרגטי אחד אדיר בעוצמתו המעצים באופן דרמטי את רמות ההטענה האנרגטית ההדדית של כל אחד מהנוכחים וגורם להתעוררות, להתחברות ולהתחזקות מוגברת, אמיתית ומהותית בכל רמות הקיום האנושי: פיזית, רגשית, נפשית ורוחנית.

עלות כרטיס: 120.00 ש"ח, במכירה מוקדמת: 99.00 ש"ח. האירוע כולל כיבוד קל ושי אישי. לפרטים והרשמה: 054-9759222