בין הטרנדים הבולטים בתחום האסתטיקה בשנים האחרונות, הוא הטרנד של איפור קבוע ובפרט איפור קבוע לגבות. נשים רבות בוחרות לוותר על הצורך להתאפר כל בוקר לפני העבודה או כל ערב לפני שהן יוצאות לאירוע כזה או אחר, והן פונות אל רופאי עור ומטפלים אשר מתמחים באיפור קבוע.

חלק גדול מהנשים פונות לצורך טיפול איפור קבוע לגבות, אך לא מדובר בתחום היחידי בו אפשר ליהנות מאיפור קבוע, ניתן גם למצוא טיפולים לשפתיים, ללחיים, ולעוד חלקים אחרים בפנים. כך בכל שעה כשהאישה יוצאת מהבית היא מאופרת, לעולם לא יתפסו אותה בלי איפור, והכי חשוב, היא לא צריכה לבזבז זמן בשביל להתאפר. שלא נדבר על הכסף שהיא חוסכת במהלך הזמן כתוצאה מטיפול איפור קבוע.

בחלק הבא של המאמר אנחנו נציג שורה של נקודות שצריך וחשוב לדעת על איפור קבוע לגבות, אלו נקודות שיציגו לנשים אשר מעוניינות באיפור כזה, את כל מה שהן צריכות לדעת על הנושא, הן יהוו עבורן נקודות למחשבה בטרם יחליטו האם לפנות לטיפול כזה או לא. נקודה חשובה שצריך להדגיש, אומנם מדובר על איפור קבוע לגבות, אך האמת היא שחלק מהנקודות יכולות להתאים לכל סוג של טיפול באיפור קבוע, פשוט צריך להחליף את האזור בו מדובר באזור אחר, הטיפול כשלעצמו הוא יחסית דומה.

מה צריך לדעת על איפור קבוע לגבות

ראשית, כשמו כן הוא, מדובר על איפור קבוע, הוא לא יכול להשתנות. הוא כן יכול לדהות עם הזמן ולהיות לא אחיד ולא ברור. הבעיה אז, שצריך להחליט האם מתקנים את הבעיות או שנשארים איתן. אם מחליטים להישאר עם האיפור כפי שהוא, אז יש לקחת בחשבון שכולם יוכלו לראות את הפגמים הקטנים.

שנית, חשוב לזכור, מאוד קשה לתקן טעויות שנוצרות במהלך התיקון. אפשר לנסות להסיר את האיפור במקרה כזה (בתהליך דומה של הסרת קעקוע) אך בסופו של דבר, התוצאה לא תמיד יוצאת טובה. לכן כשבוחרים לפנות אל גורם מסוים בשביל לעבור טיפול איפור קבוע בגבות או בכל חלק אחר בפנים, צריך לבחור באיש מקצוע מנוסה שיודע בדיוק כיצד לבצע את הטיפול, אחרת עלולים להישאר עם פגמים וצלקות אשר במקום ליצור פנים יותר יפות, יעשו בדיוק ההיפך.

שלוש, נשים רבות מוצאות את עצמן חוזרות שוב ושוב על הטיפול, בין היתר בגלל השינויים שהזמן והעור יוצרים וגורמים לתוצאה המקורית של הטיפול. לכן, נשים שאוהבות לשמור על פנים רעננות, צעירות, מאופרות היטב, צריכות לקחת בחשבון שיש סיכוי שטיפול חד פעמי יהפוך לטיפול קבוע.

ארבע, ההמלצה היא לאפר את הפנים בהתאם לעיצוב הבסיסי שלהן. אומנם יש נשים שבוחרות לפנות לאיפור קבוע בגבות על פי הטרנד בתחום, כיום מדובר על טרנד של גבות עבות, אך לא לכל הנשים זה מומלץ ומתאים, לכן כל מי שמתעסק בתחום ידע להמליץ שהאיפור הטוב ביותר לאישה הוא זה שמתאים לעור הפנים שלה, ולא שום סוג של איפור אחר. אחרת היא עלולה לאפר את עצמה באופן שפשוט לא מתאים וזה יפגע בעיצוב הפנים שלה.

חמש, כאמור מדובר בטיפול קצר יחסית, הוא לא לוקח יותר משעה-שעתיים, זמן ההחלמה ממנו אף הוא קצר, מדוב רעל ימים ספורים בהם האזור יהיה אדום ונפוח אך זה ייעלם מהר מאוד. יש למרוח משחה אנטיביוטית בשביל לעזור להירפא. התוצאה הסופית של הטיפול מתקבלת אחרי 10 ימים, אז גם אפשר להחליט האם יש צורך בסיבוב נוסף או להסתפק בסיבוב הראשון של הטיפול.