הרס ממוקד של זקיקי השערה; תוכנית עבודה מותאמת אישית לגוון העור והשערה; ידית קרח המונעת תחושה לא נעימה במעמד הטיפול – כל אלה ועוד שלל יתרונות עונים על הצרכים המרכזיים בקרב קוסמטיקאיות, המעוניינות לבדוק איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר. לפניכם כל "האסים" הבולטים של חברת 4mp, הנמנים עם עילית המכשור המתקדם בענף ומדורגים סטטיסטית כרווחיים ביותר לקוסמטיקאית הישראלית:

קרדיט תמונה: 4mp.co.il
קרדיט תמונה: 4mp.co.il

 

איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר בישראל?

בעולם גדוש אפשרויות, פתרונות ויכולת ייצור, קשה להאמין שעוד נותרו תחומים שהתחרות בהם מצומצמת, שלא לומר אף בלתי קיימת. גם בתחום הסרת השיער בלייזר שאמנם נראה למראית עין כמו עולם נישתי קטן ומצומצם, התחרות גבוהה במיוחד ובמסגרתה כל חברה מעוניינת להשיק את המכשור המצטיין ביותר לעבודה. האם מבין שלל האפשרויות, באמת ניתן להבין איזו מכונה להסרת שיער הכי טובה מבין כולן?

המכשור המתקדם של חברת 4mp בהחלט נמצא בקטגוריה המובילה. עם הובלת השוק במשך יותר מ-15 שנים ושיווק טובי המכשירים לקוסמטיקאיות ולמכונים המרכזיים בישראל, ניתן לומר שהפיתוח והמחקר השוטפים הצליחו להשיג מכשור אפקטיבי פורץ דרך, המונע את צמיחת זקיקי השיער לאורך זמן ממושך ומביא לעור חלק, נקי ונעים, בהתאם לכל הציפיות הטיפוליות מצד לקוחות הענף.

כל המכשירים הטובים ביותר מבית 4mp:

OMNIMAX S1

זוהי מערכת המשלבת מספר פעולות אפקטיביות, לצד טכנולוגיית DPC המהווה את הדור המתקדם של טיפולי ה-IPL ופותחה במיוחד עבור חברת 4mp. טיפול באמצעות המכשיר יבטיח: טיפולים נוחים ללא כאב רב, התאמה לכל סוגי השיער והעור, מערכת קלה ופשוטה לתפעול, התאמה לכל סוגי האוכלוסייה, ידית עם קירור ובטיחות מקסימלית. עלות ההשקעה היא נמוכה ולכן כדאיות העסקה הופכת למשתלמת במיוחד.

LASERMACHPRO

זהו מכשיר להסרת שיער מתקדם ופופולארי במיוחד. את המכשיר ניתן להתאים לגברים, נשים ואפילו בני נוער, בכל סוג שיער ובכל צבע עור. המערכת פועלת על טכנולוגיית הלייזר וטכנולוגיית COMPRESSOR COOLING SYSTEM.

למכשיר יתרונות רבים, החל ממערכת ההפעלה: תמיכה במספר שפות, מסך בקרה דיגיטלי ושתי תוכניות הפעלה. בנוסף יש יתרונות רבים עבור המטופל: ניתן להתאים את הטיפול לכל סוג עור ולכל עונת השנה וישנה מערכה קירור המקלה על המטופל. עבור מכשיר זה ישנו תשלום חודשי קבוע ואין צורך בחידוש של ידיות ומתכלים.

ELYSION

זהו אחד ממכשירי הלייזר העוצמתיים ביותר שקיימים כיום בשוק. המערכת הפועלת על פי שיטת PSP, וטכנולוגיית Crystal Freeze. הטיפול באמצעות המכשיר יעיל במיוחד והוא כל כך מהיר, ניתן לסיים טיפול בכל הגוף תוך 11 דקות. המכשיר אינו גורם לכאבים והוא מתאים גם עבור שיער דק ופלומתי. באמצעות המכשיר ניתן להבטיח למטופלים בטיחות גבוהה מאחר והמכשיר עומד בכל התקנים המחמירים.

אז איזה מכשיר הכי טוב להסרת שיער בלייזר עבור הקליניקה שלך?

כל מכשירי הלייזר שלנו בחברת 4mp פותחו במיוחד כדי להעניק לקוסמטיקאיות את הפתרונות היעילים והמוצלחים ביותר בעבודתן. אנו מייבאים ומשווקים ציוד קוסמטיקה המוכוון לרווחיות ולשגשוג העסק שלך, כך שניתן יהיה לתרגם את עלות ההשקעה לשירות מתקדם המוכר את עצמו, הודות לשביעות הרצון וההמלצות הטובות מכאן והלאה.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

טוען רבני דוד עשור - מסביר מהי תביעת שלום בית בבית הדין הרבני

במדינת ישראל יש לא מעט הליכי גירושין, והחוק בישראל מגדיר במפורש את החלק בהליך שאמור…
קרדיט תמונה FREEPIK

קורס גלישה במאליבו - המתנה המושלמת

מחפשים פעילות מאתגרת, מהנה ובריאה לחופשה הקרובה? רוצים ללמוד מיומנות חדשה שתישאר איתכם…
קרדיט תמונה FREEPIK

איך למכור רכב בצורה חכמה ויעילה ב-2024

עבור רבים מאיתנו, הרכב הוא לא רק אמצעי תחבורה אלא גם חלק בלתי נפרד מאורח החיים ומציאות…
קרדיט לתמונות PIXABAY

עדכונים חדשים בחוק רישוי עסקים: איך הם משפיעים על העסק שלך

שינויים בחוק, בייחוד כאלו המשפיעים על עולם העסקים בישראל, יכולים להיות לטובה או לרעה,…
קרדיט לתמונות PIXABAY

למה יותר ויותר אנשים בוחרים בטיפולי שיניים בלייזר? הבטים רפואיים ואסתטיים

אם בריאות השיניים שלכם חשובה לכם, ואם גם האסתטיקה שלכם חשובה לכם, אתם בוודאי מודעים היטב…
קרדיט לתמונות PIXABAY

טיפול ותחזוקה של ציפויי חרסינה: כך תשמרו על חיוך בריא ויפה

ציפויי החרסינה לשיניים הם חזית הטכנולוגיה והבחירה הראשונה של רבים וטובים, אנשים שלא…