AXIM® Biotech חותמת על הסכם הפצה בלעדית עם חברת התרופות הישראלית רפא. רפא תפיץ את גומי הלעיסה המכיל קנבינואיד עטור הפרסים CanChew®

מריחואנה. בקרוב בגומי לעיסה
מריחואנה. בקרוב בגומי לעיסה

AXIM® Biotechnologies, Inc. (OTC:AXIM), חברת ביוטק חדשנית שמתמקדת במחקר, פיתוח וייצור של מוצרי פרמצבטיקה, נוטרצבטיקה וקוסמטיקה, הודיעה היום שחתמה על הסכם הפצה בלעדית עם החברה הישראלית רפא מעבדות בע"מ להפצה של גומי הלעיסה המכיל קנבינואיד עטור הפרסים שלה CanChew®.

לפי תנאי הסכם, רפא תגיש את CanChew® של AXIM® Biotech למשרד הבריאות הישראלי לרישום כמוצר נוטרצבטי במדינה, ותשווק ותפיץ את המוצר בישראל החל מ-2017. בנוסף, אחרי שגומי הלעיסה הפרמצבטי הרשום כפטנט MedChew Rx™ של AXIM® Biotech, שנמצא עכשיו בניסויים קליניים לרישום כתרופה לחולים שסובלים מכאב ו/או עוויתיות שקשורים לטרשת נפוצה יאושר על ידי מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) וסוכנות התרופות האירופית (EMA), רפא תגיש אותו לרישום כמוצר תרופת מרשם בישראל, ותשווק ותפיץ את המוצר במדינה.

"אנחנו מרוצים מכך שרפא תהיה השותפה שלנו, והסכם ההפצה שלנו מהווה שלב חשוב בהרחבת הגישה לשוק של המוצרים מבוססי הקנבינואיד הייחודיים שלנו", אמר ג'ורג' א. אנסטסוב, ד"ר לרפואה, ד"ר לרפואת שיניים, בעל תואר שני במינהל עסקים ומנהל העסקים הראשי של AXIM® Biotech. "לרפא יש היסטוריה של 79 שנים כשותפה אמינה של כמה מחברות הפארמה המובילות בעולם, ואנחנו מאמינים שהחברה שומרת על המטרה שלנו - השפעה ממושכת על רווחתם של אנשים. הסכמי הפצה כמו ההסכם הזה עם רפא מקדמים את AXIM בשינוי סביבת הרפואה על ידי הכנסת מוצרי הקנבינואיד הקנייניים שלנו לשוקי הפרמצבטיקה ומוצרי הצריכה ברחבי העולם".

המייסדים ונושאי המשרה של AXIM® Biotech הם הממציאים של CanChew®, גומי לעיסה המכיל קנבינואיד בשחרור מבוקר הרשום כפטנט הראשון בעולם המכיל 50 מ"ג של שמן קנאביס ו-10 מ"ג של קנבידיול (CBD). AXIM® Biotech מחזיקה בזכויות הבלעדיות על השיווק וההפצה של גומי הלעיסה CanChew® בכל העולם. CanChew® הוא גומי לעיסה המכיל CBD קנאביס עם מערכת החדרה ייחודית על ידי ספיגה דרך רירית הפה. התכונות שרשומות באתר של CanChew® הן: לא יוצר התמכרות, אין צורך במרשם זמין בכל 50 המדינות, גומי לעיסה בטעם מנטה נהדר ללא ממתיקים מלאכותיים או חומרים משמרים, ללא אורגניזם מהונדסים גנטית, נטול גלוטן, טבעוני וכשר.

בנוסף AXIM® Biotech המציאה המצאה שהיא פריצת דרך פרמצבטית עם גומי הלעיסה המכיל CBD/THC קנבינואיד בשחרור מבוקר הרשום כפטנט הראשון בעולם: MedChew Rx™. בניסויים קליניים של כאב ועוויתיות שקשורים לטרשת נפוצה, כפי שמציגה סוכנות החדשות הגלובלית רויטרס, MedChew Rx™ ישנה את אופן החדרת התרופות לחולים ברחבי העולם. בהשוואה ישירה עם מוצר מבוסס קנאביס לטרשת נפוצה המוחדר מתחת ללשון שנמצא כעת בשוק , המאמר של רויטרס מוסר שהפוטנציאל של MedChew Rx™ מוערך ב-4.8 מיליארד דולר. MedChew Rx™ בדרך לרישום מלא על ידי EMA ו-FDA.

חידוש קנאביס אחר של AXIM® Biotech שהוגשה לגביו בקשה לפטנט ושנמצא בניסויים קליניים הוא AX-1602. AX-1602, שהוא הראשון מסוגו, מכיל CBG (cannabigerol) וקנבינואידים אחרים כטיפול בפסוריאזיס ודלקת עור אטופית. אמונת הליבה של AXIM® Biotech היא אחריות לשמירה על הסביבה יחד עם פיתוח מוצרים חדשניים לטיפול במחלות ומצבים רפואיים ללא טיפול יעיל ידוע, כולל: פרקינסון, אלצהיימר/ דמנציה, ADHD (הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות), PTSD, אוטיזם, טרשת נפוצה, עוויתיות, כאב, RLS (תסמונת הרגליים חסרות המנוחה), גלאוקומה, IBD, IBS ומחלת קרוהן.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK

אולמות האירועים והגנים הטובים ביותר בחיפה וסביבתה

כאשר מדובר בחגיגת הרגעים החשובים ביותר בחיים, למקום יש תפקיד מכריע ביצירת חוויה בלתי…
קרדיט תמונה FREEPIK

פתרונות חדשניים לאוורור ונידוף עשן

בעודנו עוברים תקופה מהפכנית המאופיינת בהתקדמות חסרת תקדים בפתרונות אוורור ונידוף עשן,…
קרדיט תמונה FREEPIK

אילו סוגי בריכות כדאי להכיר לפני שמקימים בריכה ביתית?

תחילת תהליך הקמת בריכה ובחירת בריכה ביתית היא מאמץ מרגש, אך הוא מגיע עם חלק גדול של…
קרדיט תמונה FREEPIK

השכרת אוהלים לאירועים השונים

בעת תכנון אירוע חיצוני, אחת ההחלטות המרכזיות שתצטרכו לקבל היא בחירת המקום הנכון שיתאים לא…
קרדיט לתמונות PIXABAY

כסאות לפינת אוכל

פינת האוכל היא לב הבית. אנחנו יושבים בה כאשר אנחנו מארחים, מתארחים, בזמן איכות משפחתי או…
קרדיט תמונה FREEPIK

פילאטיס מכשירים בירושלים - Inspire Studio

התחילי את מסע הכושר שלך עם שיעורי פילאטיס מכשירים ב Inspire studio בירושלים