הקיץ הוא כבר זיכרון ישן, החגים מאחורינו והחורף בפתח, מה שאומר שאנחנו לא נוכל ללכת לים או לבריכה, לצאת לטייל ולעשות את הדברים שאנחנו אוהבים לעשות. לכן זה זמן טוב לדאוג לעצמנו, או במילים אחרות, להכין את עצמנו לקראת האביב והקיץ.

הסרת שיער בלייזר
הסרת שיער בלייזר

דוגמא טובה לכך הם טיפולי הסרת שיער בלייזר, טיפולים אשר נהוג בדרך כלל לבצע אותם בחורף ומיד נבין מדוע. טיפולים אלו מבוצעים במרפאות אסתטיקה וכן אצל קוסמטיקאיות שונות ברחבי הארץ. טיפולי הסרת שיער מיועדים הן לגברים והן לנשים, הם מבוצעים באזורים שונים בגוף, למשל ברגליים, ידיים, חזה, גב, פנים, מפשעה, בית שחי ועוד.

טיפולי הסרת שיער נמשכים מספר מפגשים, מאחר והם מבוצעים בלייזר הרי שמדובר על מספר מצומצם של מפגשים, ויתרונם הגדול הוא בכך שטיפולים אלו מאפשרים הסרת שיער לצמיתות, כלומר אחרי סיום כל המפגשים, אין צורך לחזור שוב ושוב על הטיפול. גברים ונשים נהנים בכך מגוף חלק ונקי משיער, באופן מלא ולתמיד.

מדוע נהוג ומומלץ לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר בחורף

יש לכך שלושה הסברים מאוד פשוטים. ראשית, במהלך תקופת הטיפול אסור להיחשף לשמש. מאחר והעור מאוד רגיש כתוצאה מהטיפול, הרי שעל המטופל להימנע מחשיפה לשמש עד גמר כל הטיפול, כלומר עד שמסיימים באופן מוחלט את כל המפגשים. מה שאומר שאם עושים טיפול הסרת שיער בקיץ, אז אי אפשר להשתזף או אפילו לערוך טיולים רגילים בשמש.

שנית, בזמן הטיפול מומלץ לא להיכנס לים, המליחות עלולה לגרום אי נוחות וצריבה בעור. מכאן אפשר להבין, שאם עושים טיפול בקיץ, אז נאלצים לוותר על חלק משמעותי מהבילויים שאפשר ליהנות מהם בעונה זו.

שלוש, אם מסתכלים על הצד של הנוחות והנראות, הרי שטיפול הסרת שיער במקרים רבים, מאחר והוא עשוי ממספר מפגשים, אז סביר להניח שבכל מפגש מטפלים בחלק אחר באזור בו מבצעים את הטיפול. לכן אם אנחנו, נניח, עוברים טיפול הסרת שיער ברגליים, אז ייתכן מאוד שבטיפול אחד יסירו לנו את השיער מחלק מסוים, אך בחלק אחר עדיין לא. זה יכול להיות מאוד לא נעים ללכת בצורה כזו לים או בכלל ללבוש בגדים קצרים שלא כל השיער הוסר מהרגליים.

זו הסיבה שמרבית הגברים והנשים בוחרים לעבור טיפולי הסרת שיער דווקא בחורף. בצורה כזו, הם מסיימים את הטיפול תוך מספר מפגשים בתקופה יחסית קצרה של מספר שבועות, והם מגיעים מוכנים לאביב ולקיץ.

לכן אם אתם מעוניינים לעבור טיפול שכזה, מומלץ להתחיל לבדוק אופציות שונות כבר בקיץ או בסתיו ולקבוע תורים לטיפול לתחילת החורף. מן הסתם עדיף לקחת פור של זמן מספיק נוח ורחב מהמפגש האחרון עד תחילת הקיץ, כך תוכלו להגיע אליו עם גוף חלק ונקי משיער.