‏הישראלים מגלים את הפנסיה: עליה של למעלה מ- 500% בקריאת ערכים בתחום הפנסיה באתר "כל זכות" נתוני הגלישה באתר "כל זכות" לשנת 2016 מצביעים על עליה דרמטית בקריאת הערכים הנוגעים בפנסיה וחיסכון לטווח ארוך, עלייה חריגה נרשמה גם בערכים בתחום של דיור ושיכון, הוצאה לפועל ופיטורין. עוד בין הערכים הפופולאריים: שכר מינימום, ימי חופשה וחופשת לידה.

כלים
אמתי קורן "כל זכות משמש ברומטר להתעניינות של הציבור בזכויות"
אמתי קורן "כל זכות משמש ברומטר להתעניינות של הציבור בזכויות"

עם סיומה הקרב של שנת 2016, חושפים בימים אלה באתר "כל זכות" את מגמות הגלישה באתר אשר שירת בשנה החולפת מעל ל- 4 מיליון ישראלים, עלייה של כ- 30% לעומת 2015. הנתונים שנאספו, מצביעים על עליה דרמטית במספר הגולשים אשר ביקשו ללמוד על תחום הפנסיה בו חלה עליה של כ- 500.5% מהשנה שעברה, עליה הממקמת אותו במקום השני במדד התחומים. את הגידול, ניתן להסביר לא רק כתוצאה של הרחבת התכנים בנושאי הפנסיה אלא גם בעקבות העניין הגובר של הציבור בנושאי פנסיה, הפעלתן של קרנות ברירת המחדל והחקיקה בתחום במהלך השנה.

עוד מהנתונים שנחשפו, עולה כי הישראלים מבקשים להעמיק את הבנתם גם בזכויות הנוגעות (עלייה של 71.5%), (עליה של 52.5%), (60%) (87.33%). מגמה מעניינת נוספת, נוגעת דווקא בנתונים הנוגעים , בהם נרשמה עליה של 102% ו- 66% בהתאמה. הדירוג המלא של עשרת התחומים המובילים באתר, מצורף בדף הבא.

בדומה לשנת 2015, גם השנה ממוקם התחום של "תעסוקה וזכויות עובדים" במקום הראשון באתר עם גידול של 45% כאשר הערכים הם גם הערכים הפופולאריים באתר בשנה החולפת.

אמתי קורן, יזם ומנכ"ל אתר כל זכות: "היקף השימוש בכל זכות משמש ברומטר להתעניינות של הציבור בזכויות, כולל אירועים חריגים שקורים ביום יום. אם בצוק איתן הייתה לנו קפיצה אדירה בהתעניינות בזכויות המילואימניקים, כיום אנחנו רואים עלייה חריגה בהתעניינות בפנסיה מחד ובפיטורין מאידך ועם כל הזהירות אפשר לראות בכך מדד טוב למה מעניין את הציבור. אנחנו מקווים להגיע עד סוף 2017 ל- 5 מיליון גולשים ייחודיים ולהמשיך ולתת מידע מקיף וברור על כל הזכויות המגיעות לנו הישראלים, בכל תחומי החיים".

, הוא מאגר המידע החופשי והגדול בישראל המרכז תחת אתר אחד את כל המידע על זכויות תושבי ישראל והדרכים לממשן. המידע באתר, כתוב בשפה פשוטה וברורה, מוגש לציבור בחינם, באופן חופשי וללא כל כוונת רווח. "כל זכות", שירת בשנה האחרונה מעל ל- 4 מיליון גולשים ייחודיים והוא מכיל למעלה מ- 6,500 דפי מידע בעברית, ערבית ואנגלית במגוון נרחב של תחומי חיים, בהם זכויות עובדים, בריאות, בעלי מוגבלויות, נשים, זקנה, ניצולי שואה ועוד. המאגר, הוא תוצר של שיתוף פעולה מתמשך בין עשרות ארגונים ומומחי זכויות מובילים מהממשלה, ארגונים חברתיים ואקדמיה.