ברדה אירח את דירקטוריון קק"ל- חברי דירקטוריון קק"ל פתחו את סיור סיכום שנת 2016 ב"פארק רבין" וחורשת הרקפות" בעיר כביטוי להערכה על שיתוף הפעולה עם מגדל העמק. מגדל העמק שידועה כעיר ירוקה המוקפת יער וחורש נבחרה להיות הנקודה הפותחת של סיור סיכום שנת 2016 והצגת תכנית עבודה ויעדים לשנה הבאה של חברי דירקטוריון והנהלת קרן קיימת לישראל.

כלים
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק
צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

במפגש השתתפו ראש העיר אלי ברדה, ידידו הקרוב יו"ר קק"ל דני עטר, חברי דירקטוריון קק"ל, מנהלי אגפים ומחלקות ברשות ואנשי השטח של קק"ל.

ברדה פתח את הסיור החגיגי ב"פארק רבין" ובדבריו הודה לנוכחים על שיתופי הפעולה הפוריים בשנה החולפת ואיחולי הצלחה משותפים לשנה האזרחית החדשה. כידוע, במהלך השנה החולפת התקיימו לא מעט פרויקטים משותפים במגדל העמק ובראשם המשך פיתוח "פארק רבין", היער הקהילתי "בלפור", תכניות חינוך בבתי הספר, פריצת "סינגל" לרכיבת אופניים בכפר החורש באמצעות בני נוער ממגדל העמק ויישובי השותפות כחלק מ"שביל השותפות" העתידי שיעבור במגדל העמק, יפיע, נצרת, נצרת עילית ויישובי מועצת עמק יזרעאל הסמוכים.

בהמשך סיפרו נציגי פרוייקט "היער הקהילתי" לנוכחים בשפה מקצועית על פעילותם ותרומתם לקידום מדיניות הרשות בנושא שיתוף הציבור וקידום פרויקט "היער הקהילתי". יו"ר קק"ל דני עטר החמיא לרשות ולעומד בראשה על שיתופי הפעולה בתחומים השונים כגון חינוך, מנהיגות, פיתוח היער והפארקים הצהיר כי אלה ימשכו גם בשנת 2017 כאשר בין הפרויקטים אפשר לציין את קידום שלב ב' של חניון "יער בלפור" והסדרת "חורשת הרקפות" לקבלת מטיילים כאשר בהמשך יוקם חניון רכבים שייצור רצף עם פארק רבין הסמוך. רגע לפני שהמשיכו לסיור ב"חורשת הרקפות" כדי ליהנות מהפריחה. בסיום הביקור קיבל איש התחזוקה של פארק רבין, ישראל אילוז, מחמאות מברדה ועטר על רמת התחזוקה של הפארק.