"אלקטרה מוצרי צריכה" נכנסת לאקו-סיסטם היזמי: אלקטרה מוצרי צריכה ו- TechForGood משיקות תכנית חדשנות לסטרטאפים הפועלים לשיפור איכות החיים. זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "בשנת 2017 בכוונתנו להשקיע משאבים רבים על מנת לאתר יזמים יוצאי דופן ולסייע להם להפוך את החזון למציאות" היקף ההשקעה של אלקטרה בתכנית החדשנות מוערך במאות אלפי שקלים.

מימין – זאב קלימי מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה , ניר שמעוני ממייסדי טק פור גוד
מימין – זאב קלימי מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה , ניר שמעוני ממייסדי טק פור גוד

הסטרטאפים שייבחרו יקבלו מרחב עבודה בת"א, תמיכה של מנטורים ואנשי מקצוע, חשיפה לאירועי קהילה וגישה לרשת הבינלאומית של שותפי אלקטרה, בהם Miele, ווירלפול, מידאה, פיליפס, היטאצ'י וליהבר

חברת אלקטרה מוצרי צריכה חוברת לארגון TechForGood ויחד הן משיקות תכנית משותפת, שמטרתה לסייע לסטרטאפים הפועלים בתחום שיפור איכות החיים, כדוגמת, מערכות מיזוג ואקלים, התייעלות אנרגטית ואינטרנט של הדברים (IoT).

זאב קלימי מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, מסביר: "בשנת 2017, נשקיע משאבים רבים על מנת לאתר את היזמים, אותם אנשים יוצאי דופן בסטרטאפ ניישן המחוללים שינויים בחברה עם הרעיונות שמתאימים לעולמות התוכן שלנו ונסייע להם להפוך את החזון למציאות. זאת באמצעות הענקת ידע, ניסיון, קשרים וכמובן בטה-סייט במפעל המזגנים הגדול והמתקדם מסוגו במזרח התיכון".

עוד ציין קלימי: "כצעד ראשון ליישום המהלך, חברנו ל- TechForGood, ארגון בינלאומי שמקדם ומסייע ליזמים אשר עושים שימוש יצירתי בטכנולוגיה על מנת לפתור סוגיות חברתיות וסביבתיות שונות. יחד, בכוונתנו להוביל תכנית ייחודית לסטרטאפים נבחרים אשר ייהנו ממרחב עבודה בת"א, ליווי אישי המותאם לצרכיהם, תמיכה מקהילת מנטורים ומומחי תוכן, חשיפה לאירועי קהילה וכן, גישה לרשת הבינלאומית של שותפנו אשר הינם מהמובילים בתחומם בעולם, בניהם miele, ווירלפול, מידאה, פיליפס, היטאצ'י וליהבר".

"מעבר לכך", מסכם קלימי, "במהלך 2017 נשתף פעולה גם עם מוסדות אקדמאיים מתוך כוונה להגיע, לסייע ולכוון את היזמים מהאקדמיה שנמצאים בתחילת דרכם על מנת שיקדמו חדשנות בתחומים הרלוונטיים לתכנית".

לדברי ניר שמעוני, ממייסדי TechForGood: "ההצטרפות של אלקטרה מוצרי צריכה מהווה חיזוק משמעותי עבור היזמים, עבור האקו-סיסטם הישראלי ועבורנו. זהו ביטוי של מגמה בינלאומית של חברות ותאגידים שבוחרים לקחת חלק בתוכניות בעלות שורת רווח כפולה- כלכלית וחברתית".

בחודש האחרון התקיים מפגש של בכירי הנהלת אלקטרה מוצרי צריכה, בו הושק מיזם החדשנות. המפגש נערך במתחם SOSA בת"א, ומיד לאחריו החלה TechForGood, בניהולם של ניר שמעוני ועומרי בורל, באיתור המיזמים הרלוונטיים לתוכנית.

ב- 6.2 יקיימו החברות אירוע התנעה לקהיליית היזמים במתחם "Rise" בתל אביב ובחודש אפריל צפוי לצאת לדרך המחזור הראשון של התוכנית, שיימשך כחצי שנה. היקף ההשקעה של אלקטרה בתכנית החדשנות בשנת 2017 לא פורסם, אך הוא מוערך במאות אלפי שקלים.