עמיר פרץ: ״חוק ההסדרה אינו חוקתי ומהווה כניעה ממשלתית לאיומים של קבוצות שלא מהססות לפגוע בכוחות הביטחון ולאיים על החברה הישראלית כולה״ ח״כ עמיר פרץ מבקר בחריפות את הממשלה על קידום חוק ההסדרה, בניגוד לעמדת היועמ"ש, לקראת העלאתו להצבעה מחר (יום ב׳, 6.2) במליאת הכנסת:

חה"כ עמיר פרץ
חה"כ עמיר פרץ

״נתניהו מתנהל כמו עלה נידף בפני כל משב רוח מצד בריוני הימין. בלחץ הימין הקיצוני הממשלה מביאה את חוק ההסדרה לחקיקה, כאשר היא עצמה אינה מאמינה בו, יודעת כי אינו חוקתי, ומשוכנעת שייפסל על ידי בג"צ. בנוסף לכך חברי הממשלה מסתכנים בעמידה לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג״.

שר הביטחון לשעבר, עמיר פרץ: ״רק בשבוע שעבר ראינו כיצד גורלן של 40 משפחות במאחז בלתי-חוקי אחד הכתיב את סדר היום של הממשלה כולה. כעת הדי הפינוי בעמונה סודקים גם את קירות משכן הכנסת ומערערים את יסודות שלטון החוק בישראל. ראש הממשלה ושר החוץ נתניהו מתנגד בעצמו לחוק ההסדרה ואף הזהיר כי זה ׳יביא אותנו להאג׳״.

פרץ, המועמד לתפקיד יו״ר מפלגת העבודה הוסיף: ״במקום לסמוך על האופוזיציה ועל בג״צ שיוציאו בעבורו את הערמונים מהאש, יש להציג תוכנית ישראלית לחיזוק הגושים ולהבטיח את עתידנו כמדינה יהודית ודמוקרטית״.