אלפי משפחות חגגו בדרום אלפי משפחות מכל רחבי הארץ הגיעו בשבוע החג לחגוג את הפסח בשלל האירועים שהתקיימו בדרום. מלבד האירועים במרכזי הערים, קרן קיימת לישראל הזמינה את ציבור המטיילים לאירועי החג בחניונים ובין שבילי האופניים.

כלים
ישראלים רוכבים בדרום בחופשת הפסח
ישראלים רוכבים בדרום בחופשת הפסח

 

במשך חופשת חג הפסח קק"ל יזמה פעילויות לכל המשפחה בכל אזור הדרום. ביום הראשון לחופשה הגיעו עשרות משפחות לאנדרטת חטיבת הנגב שבבאר שבע שם עברו הרצאה ותצפית על הציפורים הנודדות באזור עמק באר שבע בתקופה זו של השנה.

בהמשך החג קיימה קק"ל פעילות מודרכת במשתלת קק"ל, המשתלה הגדולה ביותר בישראל. לקראת סיום החג התקיימה רכיבה מודרכת בסינגל אופקים שהוקם על ידי מתנדבי קק"ל, "רוכבי הדרום". קבוצת הרוכבים היו אלה שהדריכו את המטיילים במסלול האופניים והראו להם כיצד פריחת האביב נראית באזור זה של הארץ.

בכל ימות החג וחול המועד, הגיעו לקק"ל כמיליון מבקרים, רוכבים, נופשים ומטיילים. יערני ועובדי קק״ל קיבלו את הציבור וחילקו שקיות אשפה בכל אתרי קק״ל. בקק"ל ביקשו לציין כי היערנים דיווחו על ירידה משמעותית בכמויות האשפה שהושארה בחניונים לעומת השנה שעברה וזאת משום שהציבור למד לקחת עימו את הפסולת. כמו-כן ביקשו לציין לטובה כי בשונה מהעבר, המטיילים הדליקו את המנגלים במקומות המיועדים לכך.

עמי אוליאל, מנהל מרחב דרום בקק"ל, מסר: "קק"ל, כמדי שנה, שמה לעצמה כיעד לאפשר פעילויות מגוונות, ערכיות, ללא עלות, לכל המשפחה. השנה הגיעו אלינו מכל רחבי הארץ אלפי מטיילים שנהנו מהפריחה בנגב ומאירועים שאפשר לחוות רק באזורנו. עובדי קק"ל יחד עם המתנדבים שלנו עבדו מסביב לשעון בהדרכות ושמירה על הסביבה למען המטיילים ואני בטוח שהמבקרים הרבים נהנו ואף יחזרו גם לאירועים הבאים של קק"ל".