הסתיימה השביתה בתדיראן מערכות; ההנהלה התחייבה להפסיק את כל הצעדים החד-צדדים למיזוג עם אלישרא עובדי מפעל התעשייה הביטחונית "במד ול"א קרקעי" מקבוצת אלביט מערכות (תדיראן מערכות בע"מ לשעבר) הפסיקו את השביתה שהחלה בבוקר יום ראשון

כלים
צילום: יח"צ וועד העובדים
צילום: יח"צ וועד העובדים

זאת, לאחר שההנהלה התחייבה לבטל את כל הצעדים החד-צדדיים למיזוג החברה עם אלישרא במסגרת הסכם עם ההסתדרות ועם ועד העובדים של תדיראן מערכות. בעקבות ההסכם יבוטל סכסוך העבודה בחברה שהוכרז ב-21 למרץ.

מפעל תדיראן מערכות בחולון, המעסיק כ-260 עובדים, נקלע לסכסוך עבודה לאחר שההנהלה החלה לבצע פעולות חד-צדדיות למיזוגו עם החברה בעלת השליטה, אלישרא מקבוצת אלביט. העובדים פתחו בעיצומים ביום רביעי שעבר ובשביתה מלאה הבוקר.

במסגרת הסכם בין ההנהלה להסתדרות ולוועד עובדי תדיראן מערכות התחייבה ההנהלה ליישם את הסכמי העבודה, לשמור על זכויות העובדים, וכן לבטל צעדים חד צדדיים למיזוג עם אלישרא.

"נחתם הסכם מצוין שיאפשר להציל את החברה והמפעל שהם הבית שלנו", אומר יו"ר ועד עובדי תדיראן מערכות, סטריאן פינקל, "כרגע, אחרי החתימה על ההסכם, ניקינו את השולחן ואנחנו מוכנים לדבר על מיזוג בין המפעלים על בסיס הסכמה הדדית ובשקיפות מלאה. אני מודה ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן וליו"ר הסתדרות החשמל המתכת והאלטרוניקה, גבי אסרף, שבזכותם נחתם ההסכם. כולי תקווה שנמשיך בעבודה סדירה ופוריה ובמשא ומתן מכובד".