אחד הניתוחים הקוסמטיים הנפוצים ביותר בישראל וכנראה בעולם כולו הוא ניתוח הגדלת חזה. מהו הניתוח הזה,
מתי ניתן לעשות אותו ומה חשוב לדעת בהקשר לנושא.

כלים
הגדלה והרמת חזה
הגדלה והרמת חזה

הבחירה המודעת להכניס את עצמך תחת סכין המנתחים לא נעשית כלאחר יד. נקודת המוצא היא כי צריכה להיות סיבה מספיק טובה על מנת לעבור ניתוח בהרדמה מלאה. בכל זאת, אנחנו מדברים על ניתוח. ניתוח קוסמטי או ידידותי ככל שיהיה הוא עדיין הליך כירורגי אשר טומן בחובו לא מעט סיכונים. יחד עם זאת אנחנו רואים כי ניתוח זה הינו הליך שהולך וצובר תאוצה. מה גורם לאותן הנשים ללכת לקראת תהליך זה.

להרגיש טוב עם עצמך והגוף שלך

ניתן לומר כי ההנחיה ואיחול להרגיש טוב עם הגוף שלך, הוא שאיפה של כל אישה באשר היא, ללא תלות בנתונים חיצוניים כאלו ואחרים. אך יחד עם זאת אנחנו מוצאים כי ישנן לא מעט נשים אשר בוחרות לבצע שינויים במראה על מנת להרגיש יותר יפות בעיני עצמן או בעיני הסביבה. כאמור, הגדלת חזה הינו אחד הניתוחים הללו.

החלטת לעבור ניתוח הגדלת חזה, מה חשוב שתדעי.

ראשית, כדאי להבהיר. ניתוח להגדלת חזה איננו בהכרח משיג תוצאות של הרמת חזה. מדובר בשני ניתוחים שונים אשר לעיתים משולבים ומבוצעים יחד באותו הליך. על כן, חשוב מאד להגיע עם ראש פתוח להתייעצות עם המנתח הפלסטי על מנת להבין מה השאיפות שלי מהניתוח ומהן האופציות הקיימות. לא תמיד קל לבחור מראש את גודל וסוג השתל שאותו נרצה ועל כן ניתן להגיע אל הניתוח עם כמה אופציות מצומצמות. אופציה סופית תבחר בניתוח בהתאם לקבלת התוצאה הטובה ביותר.

הניתוח אשר נעשה בהרדמה מלאה, כולל החדרת שתלים אל מתחת לרקמת השד. מיקום השתל המדויק, כמו גם גודלו וסוגו ישתנו בהתאם לרצונות המטופלת ולמכלול השיקולים הנוגעים להתאמת השתל לגוף ומבנה האישה הספציפית.

התאוששות, החלמה ומעקב.

לאחר ההתאוששות מהניתוח, המטופלת תוכל ללכת לביתה. היא צפויה לסבול מכאבים ונפיחות, אך זה אמור לעבור תוך החודש הראשון מהניתוח. לאחר חודשיים מהניתוח, החזה לרוב מקבל את הצורה הרצויה שאליה נכספה האישה. יש לשים לב להקפיד על הוראות הרופא בכל הנוגע להתנהלות בחודשים שלאחר הניתוח.

כיוון שישנם מקרים שבהם קרו סיבוכים שונים בעקבות הניתוח, נשים אשר עברו ניתוח הגדלת חזה צריכות להגיע למעקב כל שנתיים, על מנת לוודא כי הכל אכן תקין.