לאחר שקבוצת טיב טעם רכשה את עדן טבע מרקט בספטמבר 2015 והטמיעה את הרשת בתוך קבוצת טיב טעם, יוצאת הקבוצה בהשקה מחודשת למותג עדן טבע במטרה להעצים את חווית הבריאות ולבדל אותה מהמתחרים בתחום הבריאות המתפתח.

הקבוצה תשקיע כ 12 מיליון ₪ בהשקה מחודשת של רשת עדן טבע כולל ריענון המותג.

הרשת משיקה בימים אלה לוגו מעודכן "עדן טבע", וקונספט חדש של עיצוב סניפי עדן טבע הכולל חווית בריאות ייחודית, מגוון מוצרי בריאות מיובאים בלעדית לעדן ומוצרי בקר טרי בריא ללא אנטיביוטיקה ועם תזונה ייחודית.

הסניף הראשון בקונספט החדש של עדן טבע ניפתח בקניון G בכפר סבא. הסניף משתרע על כ- 1,100 מ"ר בו הושקעו כ- 6.5 מיליון ₪ ובמקביל נפתח סניף עדן טבע החדש במתחם סטאר סנטר באשדוד בשטח של כ- 700 מ"ר ובהשקעה של 4 מש"ח. במהלך 2017 מתוכננים להיפתח עוד 2 סניפים נוספים במודל החדש, במקביל לפתיחת מחלקות עדן טבע ב- 7 סניפי הרשת הגדולים של טיב טעם.

סניפי עדן טבע החדשים כוללים: מחלקת ירקות ופירות אורגניים, מוצרים ללא גלוטן וללא תוספת סוכר, ויטמינים ותוספי תזונה, מוצרים טבעוניים וצמחוניים, מוצרי מזון יבש, מצונן קפוא, בשר בקר ועופות ללא אנטיביוטיקה, דגים טריים, בית מאפה למוצרים בריאים טריים בייצור מקומי וכן כל מוצרי השוק הנמכרים בתפזורת ובאיכות הגבוהה ביותר: פירות יבשים, קטניות, תבלינים וצמחי מרפא, חומרי ניקוי אקולוגיים וטואלטיקה טבעית, ויטמינים וקוסמטיקה טבעית.

בנוסף ובמקביל פותחת עדן טבע בימים אלו מחלקות בריאות מתמחות בתוך סניפי טיב טעם הגדולים.

גם בסניפי עדן טבע וגם במחלקות המתמחות בטיב טעם יוכלו הלקוחות ליהנות מייעוץ נטורופתי חינם הניתן ע"י יועצי בריאות מקצועיים בוגרי לימודים מקצועיים במכללות המובילות בישראל.

לדברי כהן: "קיים פער אדיר בין מגוון מוצרי הבריאות ורמת המחירים המוצעת בעולם לבין המצאי בישראל ולכן, הקבוצה תחל ביבוא סדיר של מוצרי בריאות ובמחירים אטרקטיביים הזולים בעשרות אחוזים מהמוצרים המקבילים בארץ, שיוצעו למכירה בסניפי עדן טבע בלבד".

הלוגו החדש:

כביטוי ויזואלי להתחדשות, החליפה הרשת את הלוגו למותג קליט וקצר, במסגרת זו נפרדה מהמילה מרקט ונשארה עם השם "עדן טבע" אשר מזוהות עם המותג ועולם בריאות, ובתוספת הסלוגן "זה סופר בריא" המביא לידי ביטוי בכפל משמעות גם את גודל החנויות, קרי סופרמרקט ולא חנות קטנה וגם את ההתמקדות במזון סופר בריא.

סניפי הרשת מתחדשים - חווית קניה חדשה , עיצוב חדש

הסניפים החדשים המשתרעים על שטח של כ- 1000 מ"ר מעוצבים בקונספט חדשני וייחודי התואם לאסטרטגיית המותג - מרכול מתמחה במזון בריא טבעי ואורגני. החומרים בהם השתמשו המעצבים הם עץ בתצורתו הטבעית ושימוש בצמחיה על מנת לחזק את החיבור של הלקוח לאווירת הטבע.

בעיצוב החדש ניתן דגש משמעותי על מחלקות הליבה ואופן הצגת המוצרים, בעיקר המוצרים הטריים המוצגים בשטחי מסחר בולטים וביניהם: מחלקת ירקות ופירות אורגניים, מחלקת ירקות מובחרים, פירות יבשים אגוזים ושקדים טבעיים, קטניות בתפזורת, תבלינים בתפזורת, חליטות וצמחי מרפא בתפזורת, מחלקת בשר בקר ללא אנטיביוטיקה, מחלקת עופות ללא אנטיביוטיקה, דגים טריים ומאפיה המתמחה במוצרי מאפה בריאים הנאפים בנקודת המכירה.

מחלקת ויטמינים וקוסמטיקה טבעית הינה מחלקת ליבה ולכן עוצבה באופן שונה מחנות המזון. מחלקת הוויטמינים עברה לקדמת הבמה והיא מצויה בחזית החנות מתוך הבנה שצרכן הבריאות משלב ויטמינים ומינרלים בתזונה היומיומית שלו הן לצורך טיפול בבעיות והן למניעתם. במחלקת הוויטמינים ניתן למצוא את מיטב המותגים והיצרנים מהארץ ומהעולם במחירים אטרקטיביים מאד.

כל מחלקות הוויטמינים מאוישות ביועצי בריאות מקצועיים, בוגרי מוסדות לימוד מוכרים המעניקים ייעוץ נטורופתי – חינם, לאחר ביצוע תשאול ושיחה מעמיקה עם הלקוח על מנת למצוא לו פתרונות מתאימים לשיפור איכות חייו.

על מנת להעצים את חווית הקניה תציע הרשת המחודשת אטרקציות כגון: "בר בריאות" בו ניתן ליהנות משייקים ומיצים סחוטים ממיטב המוצרים האורגניים הטריים וכן ממכונה לייצור טחינה משומשום טרי מול עיני הלקוח ועוד.

בשר בריא ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים –

לראשונה ברשתות השיווק:

כרשת הסופרמרקטים המובילה בתחום הבריאות, תמשיך הרשת להוביל ותחל לשווק לראשונה בישראל בשר בקר טרי בריא, ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים, שגדל תחת פיקוח צמוד ובפרוטוקול גידול (מרעה, תזונה וטיפול) שמבטיח מוצר מוגמר איכותי בריאותית ועדיף על כל החלופות הקיימות כיום בשוק.

המוצרים הללו לא טופלו באנטיביוטיקה ובזרזי גדילה, הם ללא הורמונים, ניזונו ממזון טבעי צמחוני בלבד, בשחיטה כשרה ללא התעללות ו- 100% טרי – לא קפוא לא מופשר.

לדברי עדי כהן: "אנו מאמינים שבדומה לעוף ללא אנטיביוטיקה שרשת עדן טבע הביאה לראשונה לישראל לפני כ- 10 שנים והפך ממוצר נישה למיינסטרים, כך גם יהפוך הבשר בקר הבריא ללא אנטיביוטיקה, למוצר שנמצא בכל מקרר בישראל".

לדברי כהן: "הקרקע להחדרת המוצרים בשלה. בניגוד לשנים עברו היום הצרכן הישראלי כבר מבין את המשמעויות וההכרה שהאנטיביוטיקה הינה תרופה שיש להמעיט את כניסתה לגוף, להפחית צריכתה ואף להימנע, ככל הניתן, באופן מוחלט. החיידקים מפתחים עמידות לאנטיביוטיקה ובכך היכולת של האדם להתגונן מפני זיהומים פוחתת. השימוש באנטיביוטיקה בגידול הינו צורך כלכלי הנועד לשמור על בריאות העדר או הלהקה ובא על חשבון בריאות הציבור והיכולת שלו להתגונן מפני זיהומים בריאותיים בטווח הרחוק".

הרשת תמתג את הבשר ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים, תחת "עדן הבשרים" שהוא מותג מחודש שהורחב גם לקטגוריית הדגים הטריים והעופות ללא אנטיביוטיקה.