חוות גרוס-אורגניקה ממושב חמרה, המתמחה בגידול צמחי תה ותבלין אורגניים משנת 1993, השיקה באמצעות מחלקת הפיתוח והייצור שלה FUNTASTEA המתמחה במשקאות האורגניים, את BEST TEA – שני משקאות תה צמחים קר אורגני המיוצרים מחליטות של הצמחים לואיזה, למון גראס (לימונית) ונענע, בשני שילובים מרעננים: למון גראס נענע ולואיזה לימונית.

כלים
משקאות BEST TEA (צילום:לירן אגסי)
משקאות BEST TEA (צילום:לירן אגסי)

לירון גרוס, חקלאי ובעלים של חוות גרוס אורגניקה, מציין כי משקאות התה החדשים BEST TEA משלבים איכות ללא פשרות, טעם מעולה ובריאות. המשקאות מיוצרים אך ורק בחווה האורגנית – החל משלב השתילה של הצמחים, גידולם וטיפוחם, ועד לקטיפתם, ייבושם בתהליך טבעי בשמש, והכנת החליטות במחלקת ייצור המשקאות FUNTASTEA במושב. הצמחים בחווה, מציין גרוס, גדלים בשיטת גידול אורגנית בלבד, באופן טבעי ללא התערבות וללא שימוש בחומרי ריסוס ודשנים. כמו כן, תהליך הייבוש של הצמחים הוא טבעי – בשמש – ושומר על הערכים התזונתיים שלהם. המוטו של החווה, מציין גרוס, הוא לגדל ולייצר תוצרת מעולה ללא פשרות! עוד מסר כי החווה שוקדת בימים אלה על פיתוח סדרת משקאות תה צמחים קר אורגניים הממותקים בצמח הסטיביה.

משקאות BEST TEA הם טבעיים ואורגניים, ומיוצרים מחליטות צמחי החווה  בתוספת סוכר קנים אורגני, ללא שימוש בחומרים משמרים ובתמציות טעם וריח.

בנוסף לכך, לחליטות הצמחים השונים יתרונות בריאותיים רבים לפי הרפואה הטבעית והעממית. הנטורופתית טל בן דוד מציינת כי חליטה של צמח הלואיזה מסייעת לפעילות תקינה של מערכת העיכול, היא מיטיבה במצבים של דלקות גרון והצטננויות, ומסייעת להרגעה ולהשראת שינה. למון גראס, מציינת בן דוד, עשיר בנוגדי חמצון הנלחמים בזיהומים, מסייע להרגעת מערכת העיכול, לשיכוך כאבים, להשראת שינה, ולהפחתת לחץ דם. לצמח הנענע שימוש נרחב ברפואת צמחי מרפא. הוא מסייע בין היתר להקלה בדלקות גרון ובעיות במערכת הנשימה, להורדת חום, ולפינוי ליחה ונזלת.

המשקאות כשרים פרווה בהשגחת הרבנות.

מחיר:  9.90 – 11.90 ₪ לבקבוק של 1 ליטר.

להשיג בחנויות טבע וברשתות מובחרות.

*** חוות גרוס אורגניקה" מגדלת ומייצרת מגוון רחב של מוצרים 100% אורגניים,  בהם: חליטות צמחים, תיונים, תערובות צמחים וצמחי תבלין ומשקאות חליטה אורגניים. המוצרים מיוצרים בהתאמה לצרכי הלקוחות, גם במותג פרטי, ומשווקים בשוק הישראלי ולחו"ל. 

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים