"פרימור" מותג המיצים הסחוטים והנקטרים בבעלות תשלובת הקיבוצים גן-שמואל, בית ניר וגת, חודרת לראשונה לשוק המשקאות הקלים מבוססי פרי ומשיקה סדרת משקאות קלים בבקבוקי 1.5 ליטר וחצי ליטר ונקטרים בבקבוקי ליטר.  סדרת המשקאות החדשה תכלול מגוון של שמונה טעמים, משקה קל אשכוליות, תפוזים, לימונים, תפוחים, ענבים, תות בננה, דיאט אשכוליות ומנגו. בתחום הנקטרים תביא פרימור בשורה מרעננת ותשיק את משקאותיה בבקבוקי איכותי וחדשני בנראות פרמיום.

כלים
סדרת משקאות קלים חדשה "פרימור" (צילום: עמית שטראוס)
סדרת משקאות קלים חדשה "פרימור" (צילום: עמית שטראוס)

במסגרת השקת סדרת המשקאות הקלים עולה פרימור בקמפיין ייחודי עם  השחקן רמי הויברגר, המבוסס על הסרט "מבצע סבתא". רמי יגלם את קרמבו, קצין הצבא הקשוח בדמותו המיתולוגית מהסרט, אשר חוזר לקיבוץ ילדותו, לאחר שחרורו מצה"ל. קצין הצבא לא מצליח באמת להשתחרר מהרגליו לפקד וכך הופכים עובדי "פרימור" המסורים לפקודיו הטירונים. במאי הסרט דרור שאול הוא זה אשר נבחר על ידי משרד הפרסום יהושע/TBWA לביים את סרטוני הקמפיין, שיכלול סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות ופעילות דיגיטל, בהיקף כספי של 5 מיליון שקלים.

לדברי שרונה ויינטרוב זיגדון, מנהלת שיווק מוצרים קמעונאות בחברת "גניר-פרימור", פרימור נכנסת לתחום המשקאות הקלים מבוססי פרי בצורה מסודרת ומרחיבה את מגוון הקטגוריות בהן היא פועלת. "פרימור הינו מותג חזק ואהוב  עם מיצוב של איכות הנשען על עולמות פרמיום, החודר לעולמות חדשים ומביא את חוזקות המותג לעולם המשקאות הקלים מבוססי פרי. בתחום הנקטרים, אנו מביאים בשורה מרעננת וממצבים את הקטגוריה מחדש, על ידי החלפת הקרטוניות בבקבוק פרמיום איכותי וחדשני, הניתן גם למיחזור".

"פרימור" מוחזקת על ידי חברת "גן שמואל מזון" (בבעלות הקיבוצים: גן-שמואל, גת, בית ניר), משווקת את המיצים הסחוטים של פרימור. החברה, המובילה את קטגוריית המיצים הסחוטים בישראל עם נתח שוק של מעל ל- 55%, תשווק לראשונה משקאות קלים ומצטרפת לשחקניות המובילות בשוק המשקאות הקלים, יפאורה והחברה המרכזית.

כשרות (מהדרין): חוג חתם סופר והרבנות קריית מלאכי.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.5 ₪ לבקבוקי 1.5 ליטר משקה קל; כ-7.90 ₪ למשקה  נקטר 1 ליטר 

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים